T
tao
Vieras
minä olen ollut yksinhuoltaja(ensimmäisen lapsen kanssa,kaikki äitienpäivät meni itkiessä tai esittäessä iloista)(joo tiedän lapsi minut on äidiksi tehnyt,eikä se onko miestä vai ei. mutta äitienpäivät ei kokonaisena perheenä on ollut raastavia minulle, jotain on puuttunut), no nyt sitten ensimmäinen äitienpäivä niin että minulla on mies(isä) talossa, mä odotin niin paljon tältä päivältä. tiedättekö jotakin muuta kuin tavallinen päivä. ook sain lahjat,kukat, kakun ym. mutta mä odotin että edes tänään on päivä jolloin mun ei tarvitse jaksaa(olen tosi uupunut kun kuopus on ollut huono yönukkuja kuukausi kaupalla),niin ei tämä ei toteutunut. lisäksi oon nyt saanut kuulla kahteen otteeseen eritilanteessa että ei tuolle edes ole tärkeää olla tänään meidän kanssa. toiselle siis melko yhdentekevää ja minulle tositärkeää, kun aina ennen oon ollut yksin.
lisäksi erään asian takia hänen piti mennä mummolleen tänään yöksi, yöksi sinne meno peruuntui(koska syy sinne menoon poistui),niin johan ollaan naama norsun v####lla. kivaa kun "tykkää" olla mun kanssa(/meidän) kun tullaan niin surulliseksi kun ei pääse pois kotoolta(tai siis joo tottakai se pääsisi koska vaan pois yöksi,enhän mä sitä voi määrää,eikä kuulukkaan. mutta ei pääse=pakollinen syy poistunut&vaimo pahottaisi mielensä).
mut se ei näytä tajuavan että: minä halusin/odotin että hän itse haluaa olla meidän kanssa, en että hän on meidän kanssa siksi koska mä haluan.
mukavaa mä oon koneella ja mies vanhemman lapsen kanssa ulkona. koko päivä meni ihan toisenlailla kun odotin.mikään ei onnistu juuri koskaan
lisäksi erään asian takia hänen piti mennä mummolleen tänään yöksi, yöksi sinne meno peruuntui(koska syy sinne menoon poistui),niin johan ollaan naama norsun v####lla. kivaa kun "tykkää" olla mun kanssa(/meidän) kun tullaan niin surulliseksi kun ei pääse pois kotoolta(tai siis joo tottakai se pääsisi koska vaan pois yöksi,enhän mä sitä voi määrää,eikä kuulukkaan. mutta ei pääse=pakollinen syy poistunut&vaimo pahottaisi mielensä).
mut se ei näytä tajuavan että: minä halusin/odotin että hän itse haluaa olla meidän kanssa, en että hän on meidän kanssa siksi koska mä haluan.
mukavaa mä oon koneella ja mies vanhemman lapsen kanssa ulkona. koko päivä meni ihan toisenlailla kun odotin.mikään ei onnistu juuri koskaan