Terveisiä Metallican keikalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
En löytänyt haullakaan mitään ketjua aiheesta.. joten.. hienoa oli! Istumapaikathan meillä oli maailman huonoimmat, mutta lohtua toi kun satuttiin kävelemään kadulla juuri kun bändin jäsenet kruisasivat ohi mersuillaan, jei, olin heistä noin metrin etäisyydellä, vaikka välissä olikin tummat lasit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En löytänyt haullakaan mitään ketjua aiheesta.. joten.. hienoa oli! Istumapaikathan meillä oli maailman huonoimmat, mutta lohtua toi kun satuttiin kävelemään kadulla juuri kun bändin jäsenet kruisasivat ohi mersuillaan, jei, olin heistä noin metrin etäisyydellä, vaikka välissä olikin tummat lasit :D

Ostitko vauvalles Metallica-bodyn? Mä oisin tytölle halunnu, mutta ei siellä ollu kun sitä pienempää koko jäljellä..:(

Täällä myös yks eilisellä keikalla ollut! :D
Oli tosi hyvä keikka, mitä nyt korvat vähän tinnittää vielä.. ;)
Mun mielestä bändi soitti livenä tosi hyvin, pari viimestä kipaletta särki vähän, ainakin katsomoon. Katsomon penkit on ihan hanurista, mut onneks sai jamittaa aikalailla eikä tarvinnut koko aikaa istua!

Tosi hyvin soitti ja parempi keikka oli mielestäni kuin viime kerralla.

En tullut Metallica bodyja nähneeksi, varmasti olisi ostettu jos olisi nähty! Tosin olen sellaisen teetättänyt raskausaikana isyyspakkaukseen ja mulla on tekstin painatusmalli tallessa, joten voin painatella Metallica paitoja ipanalla niin paljon kuin jaksan :D

Olipas mieletön Metallican keikka!
Kotiuduin juuri Metallican konsertista Helsingistä. Oliko muita palstalaisia siellä paikalla? Siis täytyy sanoa, että tajuttoman hieno keikka oli!!! Aivan mieletön!!! En ole edes mikään "tosi fani", mitä nyt joskus nuorempana jonkin verran kuunnellut, musamakukin ajan kuluessa täysin muuttunut. Silti diggasin konserttia täysillä! Vanhat ukot jaksaa vetää sellaisella energialla, että HUH.

Miksi teillä oli maailman huonoimmat istumapaikat? Me oltiin A2-katsomossa ekalla rivillä ja ne oli ihan hyvät paikat. Näkyi hyvin lavalle ja niiden sivuissa olevat screenit! Kentälle lippunsa ostaneet vähän säälitti, sinne oli ihan tajuton jono...

Soraya

Me oltiin E katsomossa, mentiin kun Him oli jo soittamassa, ei jouduttu mitään jonottelemaankaan.. Oltiin käytännössä siis suoraan vastapäätä lavaa, kaukana. Eli huono näkyvyys. Mutta musiikkihan se tärkeintä olikin ja näkihän sitä screeneiltä lähikuvaa (kiikareita ei tullut mukaan) :)

, mutta lohtua toi kun satuttiin kävelemään kadulla juuri kun bändin jäsenet kruisasivat ohi mersuillaan, jei, olin heistä noin metrin etäisyydellä, vaikka välissä olikin tummat lasit :D

Pakko kysyä että olitteko samassa kohtaa ku me , kun jätkät kruisas sisään stadikan parkkikselle siis? Järkkärit siirteli lippusiimaa ja niitä törppöjä Urheilukadun puolella (lähellä Heseä siis).
Jos olitte, niin me oltiin ne tyypit, jotka melkein törmäs fillarilla niiden ekaan autoon :ashamed:

ei tarvitse säälitellä ainakaan kaikkia kentällä olijoita...me oltiin kentällä mutta kuin ihmeen kaupalla ei tarvinnut juurikaan jonotella, päästiin siis kuuntelemaan kaikki bändit joista ei siis voi sanoa muuta kuin että metallica painii omassa sarjassaan:)
päästiin kivasti istumaankin katoksen alle joten puitteet myös kentällä olivat kohdallaan jos vain halusi muutakin kuin rynniä ihmismeren keskelle.

Lentokala

Keikan jälkeen osuttiin stadikan ulkopuolelle, kun ajoivat pois. Harmi kun ei nähty teidän pyörähyökkäystä :D

No kundit on siis nähty molempiin suuntiin :)
Ajattelin vaan, sillä kaikki jalankulkijat siinä kohdassa varmasti pisti meidät merkille :D
..onneks ei kellekään käyny mitään, ois ollut kyl noloo esim. lentää niiden konepellille :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Poio:
Katsomon penkit on ihan hanurista, mut onneks sai jamittaa aikalailla eikä tarvinnut koko aikaa istua!
Peffa puutui niin pitkästä istumisesta (oltiin ekasta lämppäribändistä asti), mutta tykkäsin, että sai istua, ettei tarvinnut koko keikkaa seistä. Jalottelu mm vessaan ja "nakkikioskille" teki terää ja se että sai tosiaan meuhkata välillä seisaallaan! Siellä oli villi meininki! :D

Ps: Kurkkasin profiiliin, oot muuten samalta seudulta kuin minäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Poio:
Katsomon penkit on ihan hanurista, mut onneks sai jamittaa aikalailla eikä tarvinnut koko aikaa istua!
Peffa puutui niin pitkästä istumisesta (oltiin ekasta lämppäribändistä asti), mutta tykkäsin, että sai istua, ettei tarvinnut koko keikkaa seistä. Jalottelu mm vessaan ja "nakkikioskille" teki terää ja se että sai tosiaan meuhkata välillä seisaallaan! Siellä oli villi meininki! :D

Ps: Kurkkasin profiiliin, oot muuten samalta seudulta kuin minäkin...

B) :D Hiukka pelotti vaan niissä portaissa. Meillä oli paikat D30 katsomossa ja 25.llä rivillä! Olin ihan varma, et tuun "kattopohjaa" niitä alas.. :laugh:

Juu, itsekin kotiutunut muutaman mutkan kautta tuolta reissulta ja huippu oli!!! Vaan jonotus oli p*eestä, loppujen lopuksi jonotettiin monen kilometrin jonossa ja 10 vaille 8 oltiin stadionilla. Kenttäliput oli, vaan järkkäri vihjasi, että istumapaikat ovat myös kenttälipullisten käytössä.. Näkyvyys oli huippu ja istuakin sai... :D SIIISTII!!!!

Yhteistyössä