Terveisiä maalaismarkkinoilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Tulipa pyörähdettyä Myyrmäessa maalaismarkkinoilla. Kassikaupalla tuli ostetttua tavaraa ja nyt on pakkasessa niin kalaa, leipää kuin kinkkuakin. Myös marjarouheita, luomujauhoja ja mehuja lähti mukaan. Junnulle t-paitoja, sukkia ja kalsareita, itselleni parit suorat housut sekä puukauhoja. Singon jalka junnulle kynätelineeksi ja...tadaa...mulle luuta
k020.gif
Tosin se luuta ei toimi tai sitten mä en vaan osaa lentää sillä :D

Aika paljon oli porukkaa ja pikkuväki oli ihmeissään, kun siellä oli lampaita, poniratsastusta, kanoja, kaneja ja vuohi. Vuohi taisi tehdä aika tanttarallaa kaupungin istutetuista pensaista, mutta haitanneeko tuo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tulipa pyörähdettyä Myyrmäessa maalaismarkkinoilla. Kassikaupalla tuli ostetttua tavaraa ja nyt on pakkasessa niin kalaa, leipää kuin kinkkuakin. Myös marjarouheita, luomujauhoja ja mehuja lähti mukaan. Junnulle t-paitoja, sukkia ja kalsareita, itselleni parit suorat housut sekä puukauhoja. Singon jalka junnulle kynätelineeksi ja...tadaa...mulle luuta
k020.gif
Tosin se luuta ei toimi tai sitten mä en vaan osaa lentää sillä :D

Aika paljon oli porukkaa ja pikkuväki oli ihmeissään, kun yritin lentää sillä luudalla, eikä se noussutkaan.

Lisäksi siellä oli lampaita, poniratsastusta, kanoja, kaneja ja vuohi. Vuohi taisi tehdä aika tanttarallaa kaupungin istutetuista pensaista, mutta haitanneeko tuo :D

Oli varmaan kiva päivä!

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Keittis, osaatko neuvoa minua liekittämisessä? =)

Kuumuuden kestävä pannu (esin valurauta), siihen ensin liekitettävät ruuat, päälle vahvaa alkoholia (konjakkia, vsikiä tms) ja sitten sytytys. Liekitys on aina turvallisinta tehdä ulkona, jos vain siis on mahdollista pihalla liekittää.

Keittis, osaatko neuvoa minua liekittämisessä? =)

Kuumuuden kestävä pannu (esin valurauta), siihen ensin liekitettävät ruuat, päälle vahvaa alkoholia (konjakkia, vsikiä tms) ja sitten sytytys. Liekitys on aina turvallisinta tehdä ulkona, jos vain siis on mahdollista pihalla liekittää.

joo, ulkona meinasinkin kokeilla. Tarkoitus on ensin marinoida tuoretta ananasta hunajassa, grillata se ja sitten liekittää lopuksi. Kokkiohjelmissa se käy niin hienosti niiltä, vähän keikauttavat liekkiin päin pannua ja konjakki leimahtaa =) Kerron sitten onko minulla vielä kulmakarvoja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli varmaan kiva päivä!
Oli =) Ensi vuonna taas sama homma ja suosittelen kyllä alueen lapsiperheille, jos vaan on mahdollista siellä käydä. Kaikkia eläimiä kun sai silittää ja syöttääkin, niin kaupunkilaislapsille varmasti mukavaa vaihtelua.

joo, ulkona meinasinkin kokeilla. Tarkoitus on ensin marinoida tuoretta ananasta hunajassa, grillata se ja sitten liekittää lopuksi. Kokkiohjelmissa se käy niin hienosti niiltä, vähän keikauttavat liekkiin päin pannua ja konjakki leimahtaa =) Kerron sitten onko minulla vielä kulmakarvoja :saint:
Heh...älä keikauta kasvoihisi päin vaan just toiseen suuntaan. Äläkä pistä koko pullollista konjakkia.

Heh...älä keikauta kasvoihisi päin vaan just toiseen suuntaan. Äläkä pistä koko pullollista konjakkia.

Juu pitää muistaa, semmoinen pieni loraus vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
meillä täällä idässä varmaan kuukauden sisällä ne maalaismarkkinat :wave:

Mut en oo kyllä siellä koskaan niitä eläimiä nähnyt.. muuten on kyllä ihan ok markkinat =)
on ollut kahtena viime kertana..jos samoilla maalaismarkkinoilla ollaan käyty =)

Yhteistyössä