Terveisiä kauniista Naantalista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Oli niin mahtavaa olla miehen kanssa kahden, käveltiin vanhassa kaupungissa ja käytiin satamassa syömässä.
Oltiin pari yötä Naantali spa:ssa ja otettiin aurinkoa, uitiin ja syötiin.
Näitä tällaisia kahdenkeskisiä päiviä on niin tärkeää viettää välillä kun on pieniä lapsia tietty jos vaan on mahdollista.

Sattui vähän nolo juttu kun olin bikineissä ja porealtaassa...yläosa jotenkin vähän vinksahti paikoiltaan ja näkyi vähän enempi mitä ois tarttennu :xmas: jestas olin noloa kun siellä oli muitakin meidän lisäksi :ashamed:
Mä olen jotenkin viime aikoina vähän huolimaton ollut kun vähän aika sit oli napittanut huolimattomasti ja rintsikat näkyi..ihmettelinkin kun ABC:lla kävin tankkaamassa ja kun menin maksamaan mitä se kassaneiti oikein tuijotti ja en vaan tajunnu |O

No, mut vielä oli se pikkuloma ihanaaaaaa :heart: :heart:

Mulla kävi niin nolosti, että junassa olin tyhjäämässä kuukuppia. Olin juuri asettanut kupin paikalleen ja vetämässä pikkareita ylös kun konnari tempaisi liukuoven auki. Se varmaan näki minun siteenkin (oli varmistamassa kun oli kohtuupitkä junamatka). :ashamed:

:D Hihihi!

Kyllä mä luulen, että se kassaneiti kattos muuten vaan, ei ne liivit näkyneet, kun seisoit, ainostaan istuessa se paita silleen raottui.

Kiva, et oli kivaa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Naantalissa on liikaa ruotsinkielisiä :headwall: :headwall: :headwall:

:o Missä hitossa sä täällä olet ruotsinkielisiin törmännyt? :laugh: Niihin kahteen, joita tässä kaupungissa asuu? :xmas: Tai no, onhan täällä ruotsalaisia turisteja toki. :) Mutta ne tuo rahaa kaupungille... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Ihanaa että teillä oli ihanaa. :heart: Musta täällä on niin ihanaa asua, että suosittelen kyllä kaikille täällä käymistä, vanhassa kaupungissa käveleminen on ihanan romanttista. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

:o Missä hitossa sä täällä olet ruotsinkielisiin törmännyt? :laugh: Niihin kahteen, joita tässä kaupungissa asuu? :xmas: Tai no, onhan täällä ruotsalaisia turisteja toki. :) Mutta ne tuo rahaa kaupungille... :whistle:

No okei,, se on liian lähellä ruotsia, koska niiden mongerrus kuuluu meren yli

Oli siellä myös virolaisia, espanjalaisia, saksalaisia, venäläisiä ..muuten tuon venäläispariskunnan aamupalalle kävi vähän huonosti kun menivät siihen terassille syömään ja lautasen jättivät sinne kahvia lähtivät hakemaan niin meni n.10 sekunttia kun valtava lokki tuli ja söi sapuskat vauhdilla.
Ei siellä turhaan lukenut terassin ovessa varoitusta, mutta venäjäksi sitä ei lukenut..ruotsiksi kyllä :D

Ihanaa että teillä oli ihanaa. :heart: Musta täällä on niin ihanaa asua, että suosittelen kyllä kaikille täällä käymistä, vanhassa kaupungissa käveleminen on ihanan romanttista. :heart:

Ei sitten nähty kun lähdettiin kotio ajelemaan hyvissä ajoin kun isäntä lähti reissuun. Yritys oli hyvä 10 kuitenkin :heart:

Oli siellä myös virolaisia, espanjalaisia, saksalaisia, venäläisiä ..muuten tuon venäläispariskunnan aamupalalle kävi vähän huonosti kun menivät siihen terassille syömään ja lautasen jättivät sinne kahvia lähtivät hakemaan niin meni n.10 sekunttia kun valtava lokki tuli ja söi sapuskat vauhdilla.
Ei siellä turhaan lukenut terassin ovessa varoitusta, mutta venäjäksi sitä ei lukenut..ruotsiksi kyllä :D

Joo, siellä oli kiva olla tarjoilemassa, kun lokit hyökkäsi joka päivä terassille. :whistle:

Ei sitten nähty kun lähdettiin kotio ajelemaan hyvissä ajoin kun isäntä lähti reissuun. Yritys oli hyvä 10 kuitenkin :heart:

No, toiste sitten. :D Kyllä me vielä tavataan! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Oi että, kuulostaa ihanan leppoiselta lomalta! Viel kun miehen kans pääsee kahdestaan niin se on jotenkin aina niin ainutlaatuista =)

Niin kyllä se olikin. Tämä oli ensimmäinen kerta lapsien saamisen jälkeen ( 10 v. ) kun olimme kaksi yötä kahden :heart:

Yhteistyössä