Terveiset Linnamäeltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Käytiin eilen huvittelemassa lintsillä :D :D
Ja kivaa oli .

Laitteisiin ei ollut hirveät jonot, henkilökunta oli ystävällistä ja avuliasta.
Aamupäivästä vessata oli siistit, mutta voi elämä, missä kunnossa vessat olivat iltapäivällä :o Mies sanoi , että miesten vessassa olisi tarvinnu kahluusaappat kun sinne meni :x :x

Ja sitten ruokailu puoli... Käytiin hampurilaisella. Mun hampurilainen oli haalea. Ja ranskalaiset vetisiä... Miehen ja lapsen hampurilaiset oli kuumia, kun ne oli taas erikoisia :xmas:

Mutta kivaa oli ja käveltyä tuli tarpeeksi.
Nyt on jalat kipeet ja olo on hiukan vielä väsynyt :xmas:

meki ollaan lähössä tonne ens vkolla. paljon sai keskimäärin jonotella? onko siellä sellasia laitteita joihin alle 120 cm pääsee ainoastaan aikuisen seurasasa mun tenava joku 116..? vai pääseekö siis AINOASTAAN noihin alle 120 laitteisiin? pähkäilen tässä just pitääkö itellekki ostaa ranneke jos "joutuu" lähtee joihinki mukaan jotta tenava pääsis..

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
meki ollaan lähössä tonne ens vkolla. paljon sai keskimäärin jonotella? onko siellä sellasia laitteita joihin alle 120 cm pääsee ainoastaan aikuisen seurasasa mun tenava joku 116..? vai pääseekö siis AINOASTAAN noihin alle 120 laitteisiin? pähkäilen tässä just pitääkö itellekki ostaa ranneke jos "joutuu" lähtee joihinki mukaan jotta tenava pääsis..

Keskimäärin 5 minuuttia oli pisin jonotus muihin paitsi kehrään... Sinne piti jonottaa melkein vartti :o

Ja alle 120senttinen pääsee laitteisiin vain aikuisen seurassa, eli ranneke on hyvä olla myös aikuisella.Siis niihin missä on raja tuon 120cm. Niitä oli aika paljon sellaisia.
Käy kurkkaamassa lintsin sivuilta, mihin pääsee yksin ja mihin aikuisen kanssa.

http://www.linnanmaki.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja v:
kävitkös siinä kirnussa? se oli muuten aivan kamalaa kyytiä! salama ja tulireki oli kivoja, piti käydä monesti!

En. Sen pelkkä katsominen hirvitti sen verran. Vaikka tiedän, että ne turvalaitteen pitävät tiukasti kiinni... Mutta silti jäi käymättä :ashamed:

Yhteistyössä