Terveiset 5-vuotis neuvolasta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Tyttö oli 115,5 cm pitkä ja painoa oli 21,5 kg.

Suoritui tehtävistään kuulemma paremmin kuin hyvin. Näkö ja kuulo ok.

Mä oli siellä sisällä 5 min, kun ei oikein ollut mitään erikoista kun kaikki on niin hyvin! =)

ihan hullut ÄO-testit siellä 5v neuvolassa. kesti kauan vaikka tyttö teki kaiken kiltisti. nykyään ne pitää jo siinä iässä osta vaikka mitä. omassa kortissa vaan lukee "terve tyttö". :o

mun esikoinen oli 122.8cm ja 24kg. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ihan hullut ÄO-testit siellä 5v neuvolassa. kesti kauan vaikka tyttö teki kaiken kiltisti. nykyään ne pitää jo siinä iässä osta vaikka mitä. omassa kortissa vaan lukee "terve tyttö". :o

Mitähän kaikkea siellä on pitänyt edes tehdä!? Mä odottelin varmaan joku reilu puoli tuntia. Ei sinne edes päässy kattomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

Mitähän kaikkea siellä on pitänyt edes tehdä!? Mä odottelin varmaan joku reilu puoli tuntia. Ei sinne edes päässy kattomaan...

piirtää kaikennäkösiä kuvioita, laskea, rakentaa, hyppiä jne., oli kauheen pitkä lista mitä se selitti. tuli semmoenn fiilis että pitäiskö lapsi olla osata kaiken ennen ku menee eskariin ja pitääkö nykyään jo osata laskea ja lukea ennen ku menee kouluun. vaatimukset nousseet sen jälkeen ku ite oli pieni lapsi.

Yhteistyössä