Terskan vapautuminen esinahanalta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se siitä välttämättä irtoa ihan itse. Olen mies +30 ja nuorempana kärsin samasta vaivasta (sitä piti aika pitkään ja paljon) venytellä että lopulta oli OK. Lääkärit neuvoivat sitä nimenomaan herkistämällä löysyttämään muuten LEIKKAUS. Itsellä sitemmin jo nuoresta saakka ollut pää paljaana.

vierailija
Missä iässä poikin esinahka irtoaa terskasta, nimimerkki pojalla ahdas esinahka.
En tiedä mikä on yleinen ikä muuta kuin miten itse olen asian kokenut olin ehkä 12v kun muistan miten terska tuli vähän näkyviin kun esinahkaa veti taaksepäin. Aikaa myöten pikkuhiljaa terska tuli enemmän esille, koitin aktiivisesti auttaa aasiaa totesin vain ,että esinahka oli kuin liimautunut kiinni terskaan jossain vaiheessa esinahka oli melkein terskan yli oli ehkä kolmmasosa auki, pienenajan kuluttua totesin terska on nätisti näkyvissä. Toisilla tämä tapahtuu muomattavasti ikaisemmin, kun olin nähnyt minua nuoremmilla pojilla miten niiden terska oli hyvin avonaisesti näkyvissä, itse olin noin kolmetoistavuotta. Ehkä joku äiti kenellä on poikia voisi paremmin osata kertoa , kun on poikia saunotanut ja siinä yhteydessä päässyt paremmin toteamaan ja näkemmään kyseisen asian.

vierailija
Muistan sen ajan kun penis alkoi aktiivisesti seisomaan ehkä noin kymmenen vuoden ikäisenä. Silloin ei ollut mitään merkkiä, että terska olisi tullut näkyviin esinahan alta. Lähempänä kolmeatoista pikkuhiljaa terska tuli osittain esille esinahan alta kunnes terska näkyi kokonaan, Lepotilassa esinahka oli pitkään terskan yli, mutta siinä vaiheessa kun alkaa seisomaan esinahka vetäytyy reilusti yli terskan.
Missä iässä poikin esinahka irtoaa terskasta, nimimerkki pojalla ahdas esinahka.

vierailija
Joitain aikoja sen jälkeen kun terska tuli näkyviin esinahan alta ja penis on erektiossa vetäytyy esinahka pitkälle terskasta eikä jää poimulle vaan penis on vapaaana esinahasta. Sitä en muista kuinka kauan kesti, saatto kestää ehkä puolivuotta esinahan lunkeaminen kokonaan terskan yli.

Yhteistyössä