Olen itse raskautunut terolutien syömisestä huolimatta 2kertaa.
Oma joku mutu tuntuma on, että ovis ei tule joka kuukausi ihan tiettynä päivänä. Olen aloittanut terot aina 15.kierron päivä ja kierto venyy aina siihen yli 30 päivään (yleensä 32-34päivää), joten teoria siis on että ovulaation on pakko tulla jälkeen terojen alotuksen. Ja on myös pcos ja yksi munasarja toiminnassa vaan.
Alle vuoden yrityksen aikana en kovin huolestuisi, mutta hyvä että asia tosiaan tutkitaan, ettei montaa vuotta ihmetellä jos onkin joku selvä syy miksi ei raskaudu. Ja enkä tosiaan itsekään ole ikinä saanut positiivista tulosta ovistestiin vaikka joskus niitä useamman kuukauden käytin.
Munasarjathan voi olla monirakkulaiset vaikka verikokeet näyttäisikin ihan normaalia, näin ainakin minulla, joskus ollut siinä rajoilla että näyttääkö verikoe jotain vai ei. Mutta ultrallahan sen näkee heti miltä munasarjat näyttää.
sitä en vain tiedä kuinka helposti aloitetaan lääkkeet mitkä vauhdittaa munasolun kypsymistä, jos siis olisi monirakkulaisista munasarjoista kyse missä harvemmin sitä ovulaatiota tapahtuu.