Terolutia vastoin lääkärin ohjetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulla on aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Pituus on ollut ehkä noin 35-55 päivää suunnilleen. Sain sitten lääkäriltäni Teroluteja kiertoa tasaamaan ja ohjeen ottaa niitä silleen, että menkat alkaa 45. kiertopäivä.

Esikoista "tehtäessä" teinkin näin ja 3 kk kuurin jälkeen sain vielä Clomifenit avuksi ja sitten raskaus jo alkoikin.

Nyt kun tehtiin kuopusta, niin hain myös Teroluteja, koska kierto edelleen oli ihan mitä sattuu. Saman ohjeen sain kuin esikoista odottaessani, mutta teinkin niin, että pakotin niillä teroluteilla kiertoni 28 päiväksi!!! Ja miten kävi? No, kolmen kierron sisällä aloin odottamaan tuota meidän kuopusta.

Onko muita vastaavaa kokeilleita ja onko teillä auttanut?

Mä kans lyhensin kiertoani 28 päivään Teroilla. Mulla ei ollut ennen esikoista luomuovista ja sain Clomit, joilla sitten raskauduinkin useammankin kerran(keskenmenoja). Pelkillä teroilla tosin en saanut kuin vuodot aikaan. Mulla siis on pco. Nyt esikoisen jälkeen hormoonitoiminta ilmeisesti parani niin, että ekan Terolut-kuurin jälkeen olinkin heti raskaana! =) Clomit oli siis tarkoitus aloittaa seuraavassa kierrossa, ja nyt saada vaan vuodot tulemaan Teroilla, mutta meillä kävikin tämmönen ihanainen ylläri pelkillä Teroilla siis =) :heart: (ennen Terolutteja luomuiltiin koko aika esikoisen jälkeen, mutta silloin en tullut raskaaksi)

nyt on pakko kysyy että mistä ootte noita kyseisiä lääkkeitä saanut ja saako niitä "helposti"??? mitä maksaa???
Mulla meinaa kierrot nykyään 36-40 päivää ja ovis tikuilla ainakaan en ole ovista pongannut nyt pariin kiertoon :(

Yhteistyössä