Teroluteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna28

Vieras
Moikka. Onko jollain käynyt niin, ettei vuotoa ole tullut Teroluteista huolimatta? Entä onko jollain tullut Terolut-kuurin aikana välivuotoa?

Mulla on meneillään Terolut-kuuri kaksinkertaisella annostuksella, kun viime kuussa jäi menkat jostain syystä kokonaan tulematta. Nyt on alkanut tiputtelu, vaikka kuuri on vielä kesken. Pelkään, että jäävät taas kunnolla tulematta...

Seuraan täällä taustalla Terolut keskustelua. Itselläni on lyhyt kk-kierto ja ovulaatio puuttunee....... Tikkutestillä en ole koskaan saanut vahvaa viivaa.

Ensi viikolla alkaa pitkän protokollan ivf sumuilla. Hoito alkaa kp15 Teroluteilla. Sitten seuraavalla viikolla sumut. Oletan, että mulla tulee menkat koska kyseessä on sumuhoito. En siis välttämättä kuulu tähän keskusteluryhmään...... Mutta luen mielenkiinnolla Teroluteista.

Muuten, olen aiemmin käyttänyt samaa kamaa kapseleina eli Lugesteronia joka on paljon vahvempi keltarauhashormoni. Kroppani turpoaa palloksi, painoa tulee 3-5 kg lisää ja naama täyteen finnejä. Odotan "innolla" tekeekö Terolut samaa...........

Tsemppiä kaikille Terolut-tytöille :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 12:26 Kirppu kirjoitti:
Muuten, olen aiemmin käyttänyt samaa kamaa kapseleina eli Lugesteronia joka on paljon vahvempi keltarauhashormoni. Kroppani turpoaa palloksi, painoa tulee 3-5 kg lisää ja naama täyteen finnejä. Odotan "innolla" tekeekö Terolut samaa...........

Tsemppiä kaikille Terolut-tytöille :)

Mä olen aikaisemmin käyttänyt juuri noita Lugesteroneja, mutta ne eivät sopineet mulle: kierto piteni ja lopulta menkat jäivät kokonaan välistä. Sitä nyt yritetään korjata näillä Teroluteilla, mutta ainakaan toistaiseksi vuotoa ei ole vielä kuulunut. Nyt on kp26, joten jännät ajat on käsillä... Terolutista mulle on tullut finnejä, mutta Lugesta ei.

Yhteistyössä