Terolut oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuku

Jäsen
29.09.2004
39
0
6
Olen syönyt yhden terolut "kuurin" kp15-24. Viimeisen pillerin otin tiistai aamuna. Koska voisi olettaa tyhjennyksen alkavan. Tänään testi näytti negaa.

Aiheuttavatko terolutit rintojen arkuutta? Voihan rintojen arkuus johtua jos vaikka olisi raskaana. Olen vaan jo yrittänyt toitottaa itselleni että kolmas lapsi ei meille halua syntyä. Yli vuosi yritetty vailla tulosta.

Hei kuku! Mulla meni aluksi 3 kiertoa niin, että 2 pv. viimeisestä terolutista alkoi menkat - mutta sitten onkin mennyt 2 kuuria niin, että vasta 5. ja 6. pv viimeisestä terosta on alkanut! :o On se vaan kummallinen tämä naisen keho...mutta mulla varmaankin vaikutti kova stressi siihen että meni useampi päivä ennen tädin tuloa.

Jospa se sieltä alkais, tai mikä vielä parempaa; ei alkais vaan olisit raskaana! ;)

Heippa!

Minä oon syöny teroja 9. kiertoa melkein putkeen. 7. kiertoa meni sillee, että vikasta pilleristä meni 2 päivää kun menkat alko. 8. kierrossa meni 4 päivää ja nyt viimeisessä kierrossa 10 päivää. :o Ja mulla on joka kierrossa nuo terot tehny rinnat/nännit kipeiksi. Kyllä se rintakipu voi raskaudestakin johtua, mutta myös noista teroista. Eli jos oot ottanu vikan pillerin tiistaina ja sillon on ollu kp 24 niin nyt sulla on siis menossa kp 26. Odottelehan ihan rauhassa, joillakin tosiaan voi mennä kaksikin viikkoa ennenkuin menkat alkaa. Toivottavasti sulla alkaa aiemmin jos on alkaakseen ollenkaan... :)

Sirpula ja Tinttu: saanko udella, miksi olette syöneet noin monta kuuria? Mulla oli 3 kk kuuri pitkiin kiertoihin, mutta se ei auttanut mitään. En vaan haluais aloittaa taas teroja, koska niiden kanssa ei myöskään tullut ovulaatiota.

Hazel: Saa udella. =) Mä oon syöny niitä yksinkertaisesti siksi, koska menkat on niin epäsäännölliset normaalisti. Mulla on nyt clomit käytössä, toinen kierto lähtee menemään, joten teroluteja en enää tarvitse. Tuleeko sulle luomusti ovulaatio? Meinaan vaan, että jos ei tule niin noista clomeista voisi olla apua... Mutta niitäkään ei saa ihan "tosta noin vaan". :/

Kiitos vastauksesta. Enpä tiedä siitä ovulaatiosta. Ei sitä ole tutkittu, mutta pari kertaa ovistesti on näyttänyt plussaa n. kp 27, jolloin kierto se 27+14 eli ajallisesti ois täsmännyt tuohon. Varmaan sit parin kk päästä clomit, kun tulee jo vuosikin yritystä täyteen. Sillä 3 kk Tero-kuurilla yritin tikuttaa ovista, mutta silloin ei tullut kertaakaan.