Terolut mimmit

Kyllä se on vaan todettava, että täti sieltä kurvasi paikalla rakkauden väreissään... mitäpä muutakaan. Tästä tuu yhtään mitään, mä luovutan nyt. Mä en halua kuulla, ettei saa luovuttaa, mutta nähty tämä jo on. Teki niin tai näin, sitä toivottua tulosta ei meille ole suotu. Ja kun on tuollainen mies mikä minulla, niin sen kanssa sitä lasta ei tule koskaan saamaan. Mä en enää jaksa taistella tästä seksiasiasta ja hautaan ajatukset vauvahaaveista... pakko kovettaa itsensä. Henkisesti ollut niin rankkaa, että mä en vaan enää kestä. Romahdus ei ole kaukana... henkinen romahdus... Kyllä hyvät ystävät vaan poksahtelevat tuosta vaan... on se niin helvetin reilua.

Voi harmi kuumeilija.. koita jaksaa!!

ON Kp24 ja tänään tuli hiemana ruskeaa tuhrua aamulla, joka loppui sitten.. vähän sellainen menkkamainen olo, viimeisen teron nappasin aamulla.. en tiedä nyt mitä pitäis ajatella, muutakuin, että taitaa täti olla tulossa kylään. Laskenko siis tämän ekaksi kp:ksi?? pitää vähän niiden terojen takia laskea kp:t kohdilleen, jotta viimeisen kuurin voi aloittaa ennen clomeja! miten muut ovat menetelleet? en taida testata huomenna sitä raskaustestiä, tuskinpa oon raskautunut, kun pientä vuotoakin jo tuli, eli voi helvetti saatana sentään yk 11 alkaa!!nyt masentaa!! eh

LadyBlue Voi ei! Toivottavasti tuhruilu loppuisi ja siellä odottaisikin yllätys! Jotkut laskevat ekaksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin hanat aukeavat kunnolla. Mä en oikein itsekään tiedä, miten toi eka kp pitäisi katsoa! Olen tullut siihen tulokseen, että lasken itselläni ekaksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin tulee edes jotakin. Mulla kun ei ole tuhrutellut koskaan ennen menkkoja, vaan ekana menkkapäivänä tulee ihan verta, muttei välttämättä kovinkaan paljoa, vasta seuraavana päivänä hanat aukeavat minulla. Laskin kuitenkin jo eilisen kp1. Varmasti masentaa, koita pärjäillä! Tiedän tuon tunteen... meillä lähtee yk20...

"kuumeilija" tiedän tunteen.. ja jos rivien välistä opsasin lukea, niin mun elämä exän kanssa oli samanlaista.. henkisesti hajosin kuukaus toisensa jälkeen ja mies vissiin kuvitteli että haikara tuo lapsia, vaikka itsekin kuulema vauvakuumetta poti.

Lopputuloksena olin niin rikki että pistin suhteen poikki.
Noh, nykyään sentään toinen osapuoli tuntuu tosissaan yrittävän, eikä usko haikarasatuihin..

jännä myös että kuulin just että exän nykyinen on kohta puolivälissä raskautta.. tämä vaan vahvistaa sen ettei mua ja exää ollu tarkotettu eläään parisuhteessa.. kämppissuhteessa ehkäkin :)

Toivottavasti teillä ei suhde niin pahassa jamassa kuitenkaan ole.. *halit*

Ambrosia85 Miehillä tuntuu olevan asenne, että vauva tulee jos on tullakseen. Ne ei tajua ovulaatiosta sen taivaallista. Miehet eivät koe fyysisesti petyymystä kerta toisensa jälkeen, he vain kuulevat / näkevät joko negatiivisen tai positiivisen r-testin, mutta eivät koe sitä omassa kropassaan, kun kaikki haaveet valuvat siteeseen ja pöntöstä alas. Ja meillä ei ainakaan mies jaksa "jauhaa" vauvoista :D Kyllä nyt oviksen holleilla on ollut seksiä ihan hyvin, olen huomannut mieheni panostavan asiaan. Mutta sitten oviksen jälkeen tulee pitkä tauko... niin kuin nytkin aika varmasti käy, nyt jo reilu kaksi viikkoa pupuilematta. Ja ehkä meillä tuo mies tosiaan ajattelee, että vauva tulee jos niin on tarkoitettu. Hän kyllä haluaa lasta, mutta se ei ole hänelle elämänehto, että lapsia on saatava. Minä taas haaveilen perheestä ja todellakin haluan lapsen / lapsia ja mulle se on yksi elämän tehtävä. Olipas vaikeasti sepostettu :D

voi kuumeilija:hug: toivottavasti mielialasi kohenee pian! Ymmärrettävästi kyllä mielesin on nyt matalalla.. voimia kuitenkin lähettelen :flower:

moonbride elä vielä laske kp1:ksi, voihan sulla mahis vielä olla plussaan :)

omaa napaa vielä aivan kauheet mahakivut alko, vielä ei oo ihme kyllä lorahtanu mutta eiköhän tää peli oo tän kierron suhteen jo pelattu :( Kohta ne menkat alkaa, on sen verta kovasti kivut ja palelee.:( siis yk 11 mulla alkaa seuraavaksi. paska juttu.

Hömelö Kiitos tsemppauksesta, minä varmaan hajoaisin täysin ilman teitä tukijoita :heart: Tässä tilanteessa se on äärimmäisen tärkeä asia! Pitkään yrittäneenä pettymys tuntuu kuukausi kuukaudelta vaan pahemmalta ja masentavammalta... no mutta toisaalta olisi ihana saada kevät- tai kesävauva, että vielä ei ole hoppu sen suhteen, jos ensi keväälle tai kesälle meinaa ;) Voi muru, sullakin siellä huolta ja murhetta kipujen keskellä. Jos siltä tuntuu, voit kirjoittaa minulle yksäriä! Tiedän, että on aika laiha lohtu, mutta niin kauan on toivoa, kun täti punainen pysyy poissa. Mä toivon, että kivut olisivat positiivisella asialla!

anteeksi aikaisempi omanapailu.. Namppis88 vilpittömästi onnea!! ihania uutisia!

Miehet ei osaa innostua monesti vauva-asioista vasta kuin sitten ku pikku käärö on syntynyt tai raskaus on näkyvää. Oma mies on kuitenkin onneksi hyvinkin kiinnostunut asioista ja hoitaa omat lääkäri asiat tai joskus meidän yhteisetkin asiat itse, että ei aina tarvi olla mun soittamassa. Ovulaatioaikaan on toki ajoittain rankkaa pupuilla silloin, kun ei haluta, mutta ollaan vielä tähän mennessä parhaat päivät hedelmöitymiselle jaksettu tehdä talletuksia usein. Alkuun munkaan mies ei ollut innostunut niin yrittämään, mutta kuultuaan lääkärin suusta viime leikkauksen jälkeen tilanteen innoistui yhtäkkiä enemmän. Ehkä se vähän herätti, että vaikeaa tulee olemaan. Ajatteln myös, että monilla miehillä voi olla pelko siitä, että ei saa vaimoa raskaaksi ja sitä kautta tuntee alemmuutta omasta miehuudestaan??!! Onhan se iso pala miehelle, jos ei saa naista raskaaksi(vaikka syy ei olisi miehessä). Tämä seikka voi hyvinkin pitää miehen maan pinnalla yritysasioissa ja he yrittävät näytellä kovista ja välinpitämätöntä asian suhteen! Miehissä on eroja, kuumeilija yritä keskustella miehesi kanssa, ja anna myös miehelle aikaa kertoa tunteistaan. Itse olen huomannut, että oma mies ei kovinkaan hanakasti halua kertoa miltä tuntuu taas se negatiivinen raskaustesti, mutta vähitellen on avautunut, kun olen kertonut että hän voi minulle myös pahaa oloaan purkaa, vaikka itse olisinkin maissa. Eräässä keskustelu-ohjelmassa oli hyvä vinkki lapsia yrittäville.. Nainen, älä kerro ovulaatiosta, vaan järjestä romanttiset puitteet seksille.. näin minäkin olen välillä tehnyt ja silloin seksi maistuu huomattavasti "pakkopullaa" paremmalle :)

ON tuhrua ei vieläkään ole kahta pientä lirua enempää tullut.. huomenna dp0 10-11 ja aamulla teen testin, tosin ei ole herkkää testiä kotona, mutta teen kuiten :D

kiitos muuten kaikille tuesta ja siitä, että täällä saa purkaa! IHANUUTTA OLETTE!!

LadyBlue Mä olen kans kokeillut tuota konstia, etten kerro miehelle oviksesta yhtään mitään. Tosin se ei meillä valitettavasti toimi, kun juuri silloin saattaa tulla se tilanne, ettei sitä seksiä vaan tipu... eli on ollut pakko paljastaa, että nyt olisi ne h-hetket käsillä. Ja kun meillä on tämä seksiongelma, niin romanttiset puitteet seksille voi unohtaa... Tässähän se ongelman ydin onkin. Tuo on varmaankin ihan totta monilla miehillä mitä sanoit! Muttei meillä... mies ei ota minkäänlaista stressiä asian suhteen. Meillä mies tuskin edes ajattelee tuommoisia, koska hälle se on sama, et tulenko raskaaksi nyt vai viiden vuoden päästä. Näin hän on itse sanonut, ettei aio ottaa stressiä tästä vauvan yrittämisestä, että tulee jos on tullakseen. Mä luulen, että meillä kans pitäisi jonkun ammattilaisen kertoa nämä asiat, ihan ovulaatiosta lähtien mieheni kuullen, että mies tajuaisia näitä asioita paremmin. Se kun ei ymmärrä sitä, että minä kyllä voin odottaa huomiseen, mutta minun kroppa ei odota jne. Ja jos on hankaluuksia tulla raskaaksi (jos siis meilläkin selviää jotakin tutkimuksissa joskus syksyllä), niin kyllä lääkärin on selitettävä miehelleni miten asian laita on, jos meinaa oikeasti raskautua. MIEHET :LOL:

Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista

Namppis88....kp44/28-60.......22v......1.lapsi.....yk5...tauko
Hömelö.........kp31/27-34........23v.....1.lapsi....yk10...tauko
Kristiina84.....k30/25-35.........26v......1.lapsi....yk5.....tauko
rae89...........kp27/?...............22v.....2.lapsi....yk1....1.tero
LadyBlue.......kp24/24-42........28v.....1.lapsi....yk10..1.tero
Syysmyrsky...kp24/36...........22v.......1.lapsi....yk11+3..1.tero
Macy gray.....k12/30-35..........31v.....2.lapsi......yk18..2.clomi
Fossiili..........kp12/27-?...........31v......2.lapsi......yk2....2.tero
Ambrosia85...kp12/26-?..........26v......1.lapsi......yk7.....5.tero
Nancy...........kp9/25-55........23v.......1.lapsi.....yk......1.tero
MoonBride.....kp6/??...........20v........1.lapsi......yv2...2.tero
Tellervo........kp5/32-?........35v.......2.lapsi...yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp2/36............26v......1.lapsi....yk20...5.tero

Plussanneet: :heart:
Saasa.........16.4....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.tero-kierto
Chrisu.........5.5.....kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
Anni776......11.5
SenSen......16.5....kp29/26-32.....25v......1.lapsi....yk11...3.tero-kierto
Namppis88..20.5...kp43/28-54.....22v......1.lapsi...yk5.....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 21
Kristiina84.........dpo 17
LadyBlue...........dpo10
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
Mä nyt kiitän ja kumarran! :heart: Te olette olleet ihana tsemppi-ryhmä ja mä toivon teille jokaiselle plussaa ruutuun ja pienokaista syliin! Käyn edelleen lukemassa teidän juttuja ja kommentoimassakin, mutta voisin luovuttaa päivitysvastuun seuraavalle. Näyttää homma tuovan onnea joten... ;)

Kiitos murut! Olette ihania :heart: :hug: :flower:

Kumma juttu, ei täti tullutkaan:O niiiiin kovat kivut ja ei muka tipan tippaa vuotoa. Jos ei aamulla ole vuotoa tullut niin teen sen testin kuitenkin..
Minäkin halua kiittää teitä kaikki tuesta, hieno poppoo meillä täällä :heart: kuumeilija kiitos :) minä pidän tuo tarjouksen mielessä :) Sinä se jaksat olla niin kannustava vaikka itselläsikin vaikeaa, olet ihana :flower:
Ihanaa kun meidän plussapino alkaa kasvamaan, aina ilo kun pinokaverit plussaa, tietää että kerran se aika meille kaikille koittaa :)
Moonbride onnea aamuiseen testaukseen!
Itse en tiedä enään mitä mieltä olen oloistani.. sekasin mieli :D plussaa edelleen toivon, vaikka sitä tuskin tulen tässä kierrossa enään samaan. pienoinen voitto jo olisi jos luomu kierto jäisi kohtuulliseksi, alle 35. Palataan aamulla murut!

Negahan sieltä tuli kuten arvata saattaa. :headwall: aika kurja fiilis, itkettää vaikka plussaan ei enään mahdollisuutta ollutkaan. En ymmärrä miksi tärppi ei käy, kuitenkin tammikuussa ultrattu paikat ja kaikki hyvin.. nyt on sellanen olo etten tule koskaan saamaan sitä plussaa, luovutus fiilis..tiedän että täällä on muita jotka kauemmin yrittäneet, joten tavallaan minulla ei oikeutta sanoa näin mutta siltä se tuntuu. Toivottavasti täti tulee pian nii ei tartte hermota taas sen kanssa. Vaikka vituttaa niin että aivan sama koko kierroille ja menkoille:kieh:
Tsemppiä Moonbridelle :)

Hömelö Negapahoittelut muru :hug: Se on aina kurja tunne! Mäkään en ymmärrä, missä se vika on, kun pari viikkoa sitten ultrassa kaikki näytti olevan hyvin ja hieno follikkelikin oli kasvamassa. Sinulla on täysi oikeus sanoa juuri niin, kuin sinusta tuntuu!! Kyllähän se tuntuu niiiiiiin epäreilulta, että toiset raskautuvat pelkästään miesten kalsareita katsomalla ja itse ei raskaudu sitten millään. Mutta se pettymyksen tunne on aina pettymys, olipa yritystä takana kuukausi tai vuosi, tunteita ei voi vertailla. Mulla on samat fiilikset kuin sulla eli luovuttaa voisi. Tiedän kyllä, ettei pitäisi luovuttaa, mutta ei se vauva sieltä näköjään tule edes tekemällä. Eikä meille ole tullut silläkään taktiikalla, että tulee kun on tullakseen sen enempää kiertopäiviä laskeskelematta ja ajoittamatta pupuiluja oviksen holleille. Joten yks ja sama on antaa asian vaan olla ja asennoitua siihen, ettei meille sitä vauvaa välttämättä koskaan tule. Mietin sitäkin, että pitäisin taukoa teroista... en tiedä mitä pitäisi ajatella. Tekisi mieli repiä kohtu ja munasarjat kokonaan pois :mad:

Viimeksi muokattu:
ON mulle voi päivittää kp 2 ja yk 11.. hanat aukes yöllä, en sitten testanut.. eli kierto sitten oli vaan 24 kp.. plah!! niin ja toinen terokierto.. seuraava kierto onkin sitten clomikierto!! juu.. nyt ei jaksa kirjoittaa enempää.. vitutus suuri!!

Namppis Onnea ihan mahottomasti ja tarrasukkia matkaan ihan hirveesti :heart:

Ja hirveesti jaksamisia ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Hirveesti oli taas tekstiä tullut, mutta yksinkertasesti ei aika riitä lukemaan ajatuksen kanssa teidän juttuja ja sitten vielä kommentoimaan joten melko oma napanen teksti tulossa:

Keskiviikkona otin viimesen terlolutin ja jo pe tuli tosi vähän vuotoa. nyt, kp 28 maha on kipee, lähinnä oikelta alavatsa ja minimaalista vuotoa tulee välillä eli edelleen ne kunnon menkat kateissa. Sais kyllä rueta alkamaan, koska ei tätä kipuilua jaksa. Raskaanakaan en ole kun ovista ei tästä kierrosta tikuttelun perusteella löytynyt.

Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa

Voi teitä kaikkia :( Itsekin sitä aikanaan oletti, että heti ku lopettaa e-pillerit, niin tärppi käy. Eipä ollutkaan niin yksinkertaista! Mie niin TOIVON, että meillä kaikille kävisi yhtä onnellisesti kuin Namppiksella :flower:

Mutta vertaistuki tässä porukassa on hienoa :) Ei tartte yksinää pähkäillä näitä asioita!

Miehistä. Jonkun brittiläisen dokkarin näin joskus, missä seurattiin pareja, jotka yrittivät lasta. Osa yrittäneet pidempään, osa vähemmän aikaa. Niin se vain valitettavasti on, että miehet eivät välttämättä osaa tai halua puhua niistä tunteistaan, miltä esim. negatiivinen raskaustesti kuukausi toisensa jälkeen tuntuu hänestä. Ja mitä enemmän nainen vahingossa painostaa miestä, sitä vähemmän tätä haluttaa ja mies voi tosiaan tuntea itsensä epäonnistuneeksi, kun ei pysty saattamaan rakastamaansa naista raskaaksi.

Siinäkin dokkarissa osa pareista oli mennyt jo terapeutille asti puhumaan ongelmistaan. Lapsen yrittäminen voi toisinaan tuhota suhteen kokonaan. Itse kyllä olen omalle miehelleni kertonut ovistesteistä ja siitä, koska olis mahdolliset hyvät päivät hommailla ja kyllä tuo innoissaan näyttää olevan mukana :) Mutta en kuitenkaan ahdistele häntä koko ajan näillä vauvajutuilla, koska hän on perinteinen suomalainen mies: Ei paljon halua puhua asioista. Ahdistuu vain, jos minä alan liikaa ahdistelemaan. Miehiäkin on ilman muuta erilaisia, mutta molemmin puolinen kunnioitus pitää muistaa. Yhdessä tätä "soppaa keitetään" :)

kuumeilija Suosittelen, että yritätte vielä puhua miehesi kanssa :) Toivotan teille tsemppiä, että saisitte asioihin selkeyttä!

ON: Sainpa sitten tänään (kp 15) niin puhtaan ovisplussan kuin olla ja voi :) Hymy korvilla oon ollut viimeiset pari tuntia.

katso liitettä 12843

(anteeksi edelleen huono kuvanlaatu)

Vihreät testit ovat Wondo(?)-merkkisiä ja vaaleanpunaiset niitä surullisen kuuluisia Davidin testejä. Oireita on sen verran, että vähän juilii munasarjoja ja kosteutta on hieman normaalia enemmän. Perjantaina tehtiin talletuksia ja tänään sekä huomenna on tarkoitus jatkaa.

Jännäpäivät näillä näkymin 6.-8.6.

Haleja teille kaikille ihanuuksille!

Pahoittelut Hömelö, kuumeilija ja LadyBlue :hug: Täällä puhuu yksi joka tuntee TÄSMÄLLEEN samoin kuin te tällä hetkellä. Luovuttaja fiilis, vaikka yritystä vielä melko vähän takana. Syy: ovisplussasta, hyvästä ajoituksesta, kiinnittymisvuodosta(jota se ilmeisesti ei ollutkaan) ja lupaavista ja todellisista oireista/tuntemuksista huolimatta pelkkä yksi viiva tuijottaa testissä takaisin. Menkkoja ei näy eikä kuulu. Ja kuumeilija, mulla tuli tänään tismalleen sama fiilis omaa kroppaa kohtaan, vihaan tätä pco:ta ja koko hiton sisuskaluja! :'(
Jaksamista ja halaus teille!!!!

Hennulle tärppipäiviä!! :)

Rae89
toivottavasti täti saapuisi pian, niin pääsisit uuteen yritykseen :)

Miehistä
meillä on ollu tänä vkl ihan megariita ukon kanssa kaikesta. Syy on minussa, kun mua ahdistaa ja masentaa tämä kroppa ja puran sitten kiukun mieheen:ashamed: Ja on totta, että mies(ainakaan meillä) ei kovin suuresti näytä tunteitaan negatiivisen testin tehtyäni. Kuulemma on pettynyt, mutta saattaa saman tien kysyä, "mitä ruokaa laitettais" ja vaihtaa puheenaihetta. En usko, että tekee sen tahallaan, mutta on itsekin sanonut, ettei osaa ajatella tätä vauva-asiaa vielä konkreettisesti. Jos en vois kirjotella tänne tuntemuksista, tulisin hulluksi.

Saatiin kuitenki äsken puhuttua asioista. Ja ehkä vielä illalla jatketaan. Mut todettiin, että tämän yrityksen rinnalle pitää alkaa miettimään jotain muutakin, ettei vaan koko elämä olisi vauvan yrittämistä. Ollaan haaveiltu jo pidempään koirasta, sekä myös häistä. Joten varmaan niitä aletaan tosissaan suunnittelemaan :) Yritys toki jatkuu ihan samalla tavalla, mutta että rinnalla olisi myös muutakin.

LadyBlue Pahoittelut :hug:

Hennu86 Nyt tärppituulia sinulle, hienolta näyttää ovisplussat!

Kristiina84 Tsemppiä!!

Mulla tänään ollut aika olematonta vuotoa... siteeseen tullut todella vähän ja pyyhittäessä jää paperiin, muttei tule siteeseen asti. Mulla oli kaapissa vielä yksi ovistestiliuska ja hulluuttani dippasin pissaan... otin pissan purnukkaan ja varmistin, ettei sekaan päässyt verta. No, liuskaan pärähti aika tumma viiva, ei ihan kontrollin tummuinen, mutta todella lähellä. Ovista bongaillessa tulkitsisin sen melkein plussaksi. Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu??!! Kertokaa mielipiteitänne, mä sain pääni pyörälle tuosta... tiedän, ihan hullun hommaa... mutta, nyt tuokin on kokeiltu.

Namppis88 Voi kun ihanaa että saatiin taas yksi plussa lisää, onnea ihan älyttömästi :heart:
Nyt vaan tarrasukkia pikkuiselle!

"kuumeilija" Voi harmitus että täti kurvasi paikalle... Koita jaksaa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta :hug:. Meillä mies on varsin kiinnostunut oviksista, menkoista jne. Taitaa kohta tietää asioista enemmän ku minä :D. Mutta se on helpotus mulle, ei tarvii kaikkee rautalangasta vääntää. Jotenkin on niin erilaista ku exän kanssa, joka oli suoraan sanottuna p***ereikä :D, siitä syystä se onkin exä. On ollut ja on edelleen aikamoinen totuttelu, että kumppani on OIKEESTI kiinnostunu musta ja mun asioista :heart:. Toivottavasti teillä tärppäis tästä kierrosta ja saisit nyytin sykkyyn :heart:

Hömelölle pahoittelut negasta :hug:

LadyBlue ikävää että täti tuli paikalle!!!

Hennu86 Hieno on plussa, kovasti nyt tärppionnea sinne :)

ON Viikonloppu meni sukuloidessa, eikä sit tullu testailtua, jos kohta kävis dippaa :). Mulla on nyt pari päivää ollu järetön turvotus päällä, johtuuko ruokavaliosta vai mistä, mutta olo on äärimmäisen epämukava :(. Eilen vasemmalla puolella oli jonkinmoista kipua, ei oikein voinu seistä suorassa, mitä lie sekään? Ei kait ovista meinaa? Kp kumminkin "vasta" 13 :)

Yhteistyössä