Voi teitä kaikkia
Itsekin sitä aikanaan oletti, että heti ku lopettaa e-pillerit, niin tärppi käy. Eipä ollutkaan niin yksinkertaista! Mie niin TOIVON, että meillä kaikille kävisi yhtä onnellisesti kuin
Namppiksella :flower:
Mutta vertaistuki tässä porukassa on hienoa
Ei tartte yksinää pähkäillä näitä asioita!
Miehistä. Jonkun brittiläisen dokkarin näin joskus, missä seurattiin pareja, jotka yrittivät lasta. Osa yrittäneet pidempään, osa vähemmän aikaa. Niin se vain valitettavasti on, että miehet eivät välttämättä osaa tai halua puhua niistä tunteistaan, miltä esim. negatiivinen raskaustesti kuukausi toisensa jälkeen tuntuu hänestä. Ja mitä enemmän nainen vahingossa painostaa miestä, sitä vähemmän tätä haluttaa ja mies voi tosiaan tuntea itsensä epäonnistuneeksi, kun ei pysty saattamaan rakastamaansa naista raskaaksi.
Siinäkin dokkarissa osa pareista oli mennyt jo terapeutille asti puhumaan ongelmistaan. Lapsen yrittäminen voi toisinaan tuhota suhteen kokonaan. Itse kyllä olen omalle miehelleni kertonut ovistesteistä ja siitä, koska olis mahdolliset hyvät päivät hommailla ja kyllä tuo innoissaan näyttää olevan mukana
Mutta en kuitenkaan ahdistele häntä koko ajan näillä vauvajutuilla, koska hän on perinteinen suomalainen mies: Ei paljon halua puhua asioista. Ahdistuu vain, jos minä alan liikaa ahdistelemaan. Miehiäkin on ilman muuta erilaisia, mutta molemmin puolinen kunnioitus pitää muistaa. Yhdessä tätä "soppaa keitetään"
kuumeilija Suosittelen, että yritätte vielä puhua miehesi kanssa
Toivotan teille tsemppiä, että saisitte asioihin selkeyttä!
ON: Sainpa sitten tänään (kp 15) niin puhtaan ovisplussan kuin olla ja voi
Hymy korvilla oon ollut viimeiset pari tuntia.
katso liitettä 12843
(anteeksi edelleen huono kuvanlaatu)
Vihreät testit ovat Wondo(?)-merkkisiä ja vaaleanpunaiset niitä surullisen kuuluisia Davidin testejä. Oireita on sen verran, että vähän juilii munasarjoja ja kosteutta on hieman normaalia enemmän. Perjantaina tehtiin talletuksia ja tänään sekä huomenna on tarkoitus jatkaa.
Jännäpäivät näillä näkymin 6.-8.6.
Haleja teille kaikille ihanuuksille!