Terolut ja raskausko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niisku

Vieras
Elikkä sain elämäni ensimmäisen Terolut kuurin ja nyt oon ihmetellyt n. 3 päivän ajan näitä menkka kipuja. Huomenna otan viimeisen pillerin tuosta 10päivän kuurista. Onko muilla ollut samanlaisia kipuja viimeisten pillereiden aikana?

Kävin vajaa viikko sitten lääkärissä tiputtelu vuodon ja normaalia korkeamman lämmön takia, lämpöilyä siis kestänyt jo monta viikkoa... Hän ultrasi ja teki sisätutkimuksen, sanoi että kohdun suu punoittaa ja kohdun limakalvo oli vähän repaleinen?? Mitä nuo asiat tarkoittavat? Mistä johtuu että kohdun limakalvo voi olla repaleinen? Tai se että kohdun suu punoittaa?

Lekuri ei voinut noista asioista mitään tarkemmin selittää. Otti minulta virtsasta raskaustestin (virtsa oli ollut vaan tunnin rakossa!!), testi oli arvatenkin negatiivinen.

Mutta jos olisin ollut raskaana tuolloin lääkärissä käynnin aikana, niin olisiko raskaus jo voitu muuten todeta jos viikkoja olisi ollut vain 2?

Mulla viimeiset kunnon kuukautiset olleet tammikuussa...

Mulle terolut aiheutti menkkakipuja. Osta raskaustesti ja testaa varmuuden vuoksi kotona. Olettaisin, että raskaus olisi näkynyt ultrassa, mutta en ole varma. Taisi olla puoskari, jos ei osannut sanojaan selittää, mutta piti silti sanoa ajatukset ääneen. Mulle terolut määrättiin, koska munasolut eivät kehittyneet loppuun asti vaan jäivät rakkuloiksi munasarjoihin. Myöhemmin hormonilääkitykseni muutettiin e-pillereiksi.

Kyllä minuakin ärsytti, kun sanoi kertovansa että mitä näkee, mutta ei tuosta selostuksesta mitään hyötyä ollut kun en tiedä mitä nuo punotukset ja repaleisuudet tarkoittavat!

Yhteistyössä