Terolut ja ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli viime kierrossa otin terolutit käyttöön ja söin niitä 2pv oviksen jälkeen 10päivän kuurina. Menkat alkoi kp30/30 eli ihan normaalisti.

Nyt mietinkin että,kun toi oli eka tero kierto ni voiko tässä kierrossa ovis tulla aiemmin tai myöhemmin noiden terojen syönnin ansiosta?Kolme kiertoa ollut kp30/30 ja ovis 14pv ennen menkkoja.Mutta vaikuttaako toi terojen syönti tähän tulevaan kiertoon?Aijon tässä kierrossa syödä vielä teroja kohan olen tikuttanut oviksen. Nyt kp7/30

mulla pakkauksessa lukee että jo kahden terokuurin jälkeen pitäisi säännöllistyä kierto..elikkä eiköhän sen pitäisi sulla aika samoihin aikoihin olla..

mä voisin kysyä sulta että onko ollut sivuvaikutuksena metallinen maku suussa lähes jatkuvsati?? mulla kp 21 ja tänään kuudes tero ja 3 päivää on ollut järkky maku suussa...

Miulla tuli verenmaku suuhu kahtena iltana..tosin miulla oli kemiallinen raskaus kyseessä..eli sain haamun ku alko menkatkii..ja haamu tuli pari päivää viel ku menkat oli alkanukki..et en tiiä johtuko toi verenmaku teroista vai kemiallisesta. Oli miulla muitakii oireita..mut en tiiä kumman piikkiin niitäkää laittaa :D hermot oli tosi kireel ja olin itkunen..sit turvotti :x

Eli siis laskujen mukaa miula pitäs olla ovis ens lauantaina,mutta voisikohan se tulla aiemmin..i hope sou,muuten jää ovis käyttämättä kun miehen kaa duunit menee ristii ja asutaa 130km pääs toisistamme..eri paikkakunnil :(

Yhteistyössä