Terolut ja ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli viime kierrossa otin terolutit käyttöön ja söin niitä 2pv oviksen jälkeen 10päivän kuurina. Menkat alkoi kp30/30 eli ihan normaalisti.

Nyt mietinkin että,kun toi oli eka tero kierto ni voiko tässä kierrossa ovis tulla aiemmin tai myöhemmin noiden terojen syönnin ansiosta?Kolme kiertoa ollut kp30/30 ja ovis 14pv ennen menkkoja.Mutta vaikuttaako toi terojen syönti tähän tulevaan kiertoon?Aijon tässä kierrossa syödä vielä teroja kohan olen tikuttanut oviksen. Nyt kp7/30

Saitko lääkäriltä nimenomaan ohjeistukseksi syödä aina 2 päivää oviksen jälkeen, oli ovis sitten minä päivänä tahansa? Aika useinhan Terot käsketään aloittaa kiinteästi jonain tiettynä päivänä, yleensä kp 15?

Olisin itsekin taipuvainen aloittamaan ne vasta kun ovis on ollut, mutta olisi mukava kuulla ohjeistaako joku lääkäri nimenomaan tuon kaksi päivää ovulaatiosta? Minkä vuoksi sulle määrättiin Teroja alunperin?

Onko jollakulla muulla kokemuksia tuosta muuttuvasta aloituspäivästä terojen kanssa?

Kiitos Milliäinen!

Taidan minäkin aloittaa sitten pari päivää oviksen jälkeen. Tuskinpa sillä mitään reikää päähäni saan tai muuta. Ei viitsisi sitä ovista uhrata, ja lekurikin sanoi että "voithan sä odotella jos haluut". Huh.

Gilmore sain joskus nuorempana noi terot tasaamaan kiertoani,koska tuhrutin koko kierron ajan+menkat :/ ja söin silloin yhden kierron teroja joiden aikana kierto muuttui normaaliksi.
Nyt minulla on vielä teroja jäljellä ja luin jostain,että jos toivoo vauvaa niin olisi hyvä aloitta terot pari pv oviksen jälkeen koska ne vaikuttaa muuten ovulaatioon(voi siis estää sen).Silloin nuorempana ei vielä vauva haaveita ollut.Sillojn sainkin ohjeiksi syödä kierron tiettyinä päivinä niitä hormoneja.
En viime kierrossa aloittanutkaan teroja ja tuhru pysyi pois,nyt kuitenkin tässä kierrossa tuli takaisin :/ joten seuraavassa kierrossa on taas syötävä.Kun selvästikkin keltarauhas hormonin vajetta..kaksi kemiallista raskautta takana ja syy varmasti tossa keltarauhashormonissa kun ei raskaudet jatkuneet.

Tyty86 mullakin on noita kemiallisia takana jo ainakin kolme ellei neljä. En viitsi enää edes testailla ennen kun menkat on tosissaan myöhässä... Ehkä niistä Teroista olisi tuohon apuja, toivottavasti meille molemmille.

Onko sulla koskaan mitattu hormonipitoisuuksia?

Heips!
Mulle Gyne antoi kans terot kahdeksi kierroksi, kun tuhruttelu ei meinannu loppua. Sanoi, että ei vaikuta millään tavalla raskautumiseen ja ohjeisti syömään kp 15 alkaen 10 päivää... Toivon toki, että ohjeistus oli oikea... :/

Gilmore ei ole mitattu.Ajattelin popsia pari kiertoo noita teroja ja jos ei tärppää ni varaan ajan gynelle ja kysyn tosta tuhrusta yms.muista jutuista.
xAnnax miula on nii pitkä kierto(30-35)et jos soisin noina päivinä teroja ku sie ni ovis jäis just terojen "alle". Olen lukenu paljon eriäviä mielipiteitä noista teroista ja oviksesta.Monet on kyl sitä mieltä et ne voi estää oviksen.Mutta jos siula tulee ovis ennen kp15 ni ei huolta =) ovishan kerkee alta pois ennen teroja.

Yhteistyössä