H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Johan voittoon, on laittanut paljon peliin ja edustanut suomea maailmalla, PARAS!!! :attn: :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Musta ois siistiä jos Jarmo voittais. Tulis ihan puskista sillä välin kun ihmiset keskittyy tappeleen siitä pitäiskö wierdo-Teron, blondi-Anninan vai jänskä-Johanin voittaa.
En voi tajuta miks joku haluaa Teron voittavan, mutta toisaalta en voi tajuta puoliakaan siitä mitä se selittää. Ehkä se viehätys on siinä kuinka se vaihtaa naista kun paitaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Juu ei oo reiluu jos voittaa talossa vähiten ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Hei ihan tosi, siis eikö kukaan muu muista millainen Anniina oli vielä kun Ade ja muut oli talossa?
Kaikkea muuta kun herttainen höpsö, kun tää haukkujaporukka hajos ni sitten oltiin niin kilttejä kaikille ja oikein hyväsydämmisiä!
Kaiken lisäksi mä olen satavarma et se teeskenetelee tota ylimaalista typeryyttään, kuitenkin kyllä ylioppilaaksi lukenut ihminen jotain maailmasta tietää, ehkä edes sen koska Suomessa on sota ollut.
Mua vaan ällöttää tollainen teeskentely, mun tekee pahaa katsoa koko bb:tä enkä ole kyl pahemmin enää katsonutkaan.
Johan on aito itsensä, alusta asti sanonut että tuli pelaamaan ja on vähän mikä on mutta ei tollainen teeskentelevä ihminen.
Ja kyllä voittajan on oltava sellainen joka on alusta asti talossa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Juu ei oo reiluu jos voittaa talossa vähiten ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Hei ihan tosi, siis eikö kukaan muu muista millainen Anniina oli vielä kun Ade ja muut oli talossa?
Kaikkea muuta kun herttainen höpsö, kun tää haukkujaporukka hajos ni sitten oltiin niin kilttejä kaikille ja oikein hyväsydämmisiä!
Kaiken lisäksi mä olen satavarma et se teeskenetelee tota ylimaalista typeryyttään, kuitenkin kyllä ylioppilaaksi lukenut ihminen jotain maailmasta tietää, ehkä edes sen koska Suomessa on sota ollut.
Mua vaan ällöttää tollainen teeskentely, mun tekee pahaa katsoa koko bb:tä enkä ole kyl pahemmin enää katsonutkaan.
Johan on aito itsensä, alusta asti sanonut että tuli pelaamaan ja on vähän mikä on mutta ei tollainen teeskentelevä ihminen.
Ja kyllä voittajan on oltava sellainen joka on alusta asti talossa ollut.