Teoria miehistä tv-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti savosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti savosta

Vieras
Eilisen jakson tallennus jäi kesken kun piti vetäistä töpseli pois seinästä kovan ukkosen takia. Ehkä puolet tuli talteen ja sen jo katsoin. Jäi siihen kohtaan jossa Patrick sanoi äidilleen että häntä ei tarvii komennella, hän on jo 26-v. Mitähän tuon jälkeen tapahtui itse kullekin henkilölle ?

hitto, kun en meinaa muistaa enää.... no sen äiti oli vähän monttu auki siitä sen kommentista, mutta ei siitä mitään sen ihmeempää seurannut, paitsi, että se sen isä sanoi, että se ei lähde sen kaa lentämään, että liian vaarallista. Sit se Patrick ja Annie teki jonku ilmapallo penkki lento hässäkän jonka kanssa se pääs lentelee, se sen äiti näki sen siitä pollariautostaan ja lähti seuraamaan sitä, kunnes tuli joku peura tai vast. tielle eteen ja se ajoikin puuta päin... en tiiä miten sille kävi, ei selvinnyt.

Odotas, kun mietin et mitä siinä tapahtu, katoinkohan mä sitä edes tai siis tuota eiks patrik opetellu isänsä avulla lentämään ja sitten sen äiti kielti sen touhun mutta patrik keksi väsätä itse sellaisen tuoli ilmapallo systeemin ja lähti sillä lentämään, se tais jäädä siihen kohtaan kun loppu. se lumiaura kaveri ja sen puoliso eivät saaneet sitä ilmoitusta new yorkissa lehteen mutta elmon paikallis lehdessä se sitten tais kuitenkin olla. Mä en saa päähäni mitä muuta siinä tapahtu :snotty: