teoria meni puihin :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahan mielen purkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahan mielen purkaja

Vieras
oviksen jälkeen tuli heti veritippa ja pientä vuotoa. 5-6 päivää siitä lirahti limansekaista verta. mulla oviksen jälkeen nousi lämmöt huomattavasti. normaalisti 36 pintaan. nyt ollut 36.8-9 päivisin ja iltaisin nousee 37.2-3 paikkeille. tänään kp 26/28-29. aamulla tuli pyyhkiessä ruskeeta tuhrua paperiin pikkasen. voihan hemmetti, mäkun niin toivoin että tää ois ollut se kierto :(( mulla ei oo KOSKAAN ennen nuo lämmöt noussut, ei koskaan ennen. arvatkaa oonko harmissani...
joo ja tiedän, ettei tuo turhu välttämättä negaa tarkoita, mutta kyllä pahalta vaikuttaa kieltämättä. sen tietää jokainen sisimmässään, nyyh.

Lämmön nousu oviksen jälkeen kestäen menkkoihin asti on normaalia kaikilla naisilla - se ei siis viittaa vielä raskauteen. Mutta jos lämmöt jää edelleen koholle eikä menkkoja kuulu.....niin sitten on raskaus mahdollinen.

et ole sitten aiemmin ovuloinut kunnolla? Koska kunnolla toimiva keltarauhanen nostaa aina lämmöt, sinänsä otsikkosi on harhaanjohtava. Mutta älä vielä luovu toivosta, eihän sitä koskaan tiedä.

Mikähän vaihe kierrosta se 5-6 päivää sitten oli? Jos on ollut esim. 6.-8. päivä kierrosta, niin on voinut hyvinkin olla alkion kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa. Luin myös ihan juuri artikkelin, jossa sain vahvistuksen omalle "normaaliulleni", kun ihmettelin miksi ovulaation aikaan oli pientä vuotoa. Niukka 1-2 pv kestävä vuoto oviksen aikaan siis ihan normaalia vaikkakaan ei tavallista. Mun mielestä toi lämmön nousu oviksen jälkeen on ihan hyvä merkki, tai niin sen ainakin pitäisi olla. Silloin ovulaatio on tapahtunut kunnolla, jos lämpö pysyy kohtalaisen tasaisesti normaalia ylempänä. Älä luovu toivosta vielä. Tsemppiä piinailuun :)

Ruskea / verinen vuoto ei kyllä koskaan ole kauhean positiivinen merkki raskaudesta. Jos on vähänkin tuhrua niin en lähtisi hirveesti tuulettamaan. Menkat ne vaan tekee tuloaan.

Yhteistyössä