Tenunenät taas vauhdissa 🙄”Mies kuoli metsästysonnettomuudessa Pudasjärvellä”. Kyllä se vaan näyttää ihan tahalliselta!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
IS: NOIN 60-vuotias metsästäjä kuoli metsästysonnettomuudessa Pudasjärven Naamangalla torstaina iltapäivällä.

Onnettomuus tapahtui, kun toinen, noin 55-vuotias metsästäjä oli ollut ampumassa kanalintua haulikolla, mutta osui vahingossa metsästyskaveriinsa.


Ampuja soitti itse hätäkeskukseen. Oulun poliisi kertoo tiedotteessaan, että hän myös yritti elvyttää osuman saanutta metsästäjää. Tämä kuitenkin menehtyi saamaansa vammaan tapahtumapaikalla.


Molemmilla metsästäjillä oli tapahtumahetkellä päässään kirkkaanpunaiset päähineet.

Poliisi tutkii metsästysonnettomuutta ja siihen johtaneita syitä, eikä epäile teon olleen tahallinen. Tapauksen esitutkinta on kesken, eikä poliisi tiedota asiasta tässä vaiheessa enempää.
————————————-

Kirkkaanpunaisia kanalintuja ei Suomessa ole!
 
IS: NOIN 60-vuotias metsästäjä kuoli metsästysonnettomuudessa Pudasjärven Naamangalla torstaina iltapäivällä.

Onnettomuus tapahtui, kun toinen, noin 55-vuotias metsästäjä oli ollut ampumassa kanalintua haulikolla, mutta osui vahingossa metsästyskaveriinsa.


Ampuja soitti itse hätäkeskukseen. Oulun poliisi kertoo tiedotteessaan, että hän myös yritti elvyttää osuman saanutta metsästäjää. Tämä kuitenkin menehtyi saamaansa vammaan tapahtumapaikalla.


Molemmilla metsästäjillä oli tapahtumahetkellä päässään kirkkaanpunaiset päähineet.

Poliisi tutkii metsästysonnettomuutta ja siihen johtaneita syitä, eikä epäile teon olleen tahallinen. Tapauksen esitutkinta on kesken, eikä poliisi tiedota asiasta tässä vaiheessa enempää.
————————————-

Kirkkaanpunaisia kanalintuja ei Suomessa ole!
Eikö metsolla ole punaiset kulmakarvat!?!?
 
vierailija
Vihamiehen ampuminen ”vahingossa” on kaikkein vaivattominta juuri metsästysporukassa, niitähän tapahtuu vuosittain aika monta

Tulee tuskin mitään rangaistusta
 
vierailija
Hirviporukan johtaja kahden promillen humalassa jo aamulla – Aseet poliisille
Hirvenmetsästysporukan metsästyksenjohtaja oli kahden promillen humalassa jo aamupäivällä ennen kymmentä lauantaina Ylistarossa. Poliisi esti metsästyksen jatkumisen, ennen kuin metsästysporukalle löydettiin selväpäinen johtaja. Umpihumalassa toikkaroineella metsästyksenjohtajalla oli kivääri autossaan ilman suojusta.

Poliisit kirjasivat alle kuusikymppiselle miehelle rikosilmoitukset metsästysrikkomuksesta, törkeästä rattijuopumuksesta ja ampuma-aselain rikkomisesta. Metsästyksenjohtajan aseet otettiin poliisin haltuun ja mies majoitettiin poliisin tiloihin. Metsästyksenjohtajaa uhkaa muun muassa metsästyskielto
 
Löydä edes kerran elämässäs metästäjä selvinpäin, niin maksan sulle maltaita!
Ei ole alkomahooli kuulunut niihin metästysporukoihin joita minä olen elämäni aikana nähnyt.
Esim. meidän maalla jossa vietin lapsena kaikki lomat, viinaa ei vedetty metällä, mutta sen jälkeen kyllä, oikein kaksin käsin. Koiratkaan ei muuten toimi hyvin jos siellä kännipäällä heilutaan.
 

Yhteistyössä