Tempur-patjat/petauspatjat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkävaivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkävaivainen

Vieras
Onko kenelläkään? Onko kokemuksia - hyviä tai huonoja? Onko ollut rahan arvoinen vai onko osoittautunut pettymykseksi?

selkä on huono ja patjasta toivon apua asiaan, mutta kalliita ovat, siksi kokemuksia kaipailen.

ovat todella hyviä. Itselläni on selkä leikattu, ja tempur patja ainoa jolla voin nukkua ilman mitään kipuja. Hintansa väärtejä. Voithan kokeilla ensiksi nukkua pelkällä tempur petarilla, paljon edullisempi kuin patja, ja lähes yhtä hyvä.

Kovasti kiitoksia näistä :)! Minullakin selkä leikattu ja tosi huonosti nukun kipujen vuoksi. Siksi kyselen. Jos varma olisin, että kivuttomasti saan nukkua, niin heti tilaisin ja söisin kaurapuuroa jonkin aikaa rahat säästääkseni ;). Onkohan tuo Jyskin patja varmasti ihan vastaava? Se kuulosti kyllä kiinnostavalta myös.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Suosittelen ostamaan Jyskistä sensus patjan, joka on täysin vastaava ominaisuuksiltaan kuin tempur, mutta paljon edullisempi, joskin ei halpa sielläkään.

Me ostettiin kanssa huonekaluliikkeestä sellainen petari jossa samat ominaisuudet kuin tempurissa, oli puolet halvempi ja aivan vastava lopputulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kovasti kiitoksia näistä :)! Minullakin selkä leikattu ja tosi huonosti nukun kipujen vuoksi. Siksi kyselen. Jos varma olisin, että kivuttomasti saan nukkua, niin heti tilaisin ja söisin kaurapuuroa jonkin aikaa rahat säästääkseni ;). Onkohan tuo Jyskin patja varmasti ihan vastaava? Se kuulosti kyllä kiinnostavalta myös.

Ei se varma ole. Tempuristakin on erilaisia kokemuksia. Se on itse koettava. Mun äidille se ei sopinu ja minusta turhan hiostava.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Ei se varma ole. Tempuristakin on erilaisia kokemuksia. Se on itse koettava. Mun äidille se ei sopinu ja minusta turhan hiostava.

Sepä se. Olen aika monta patjaa jo ostanut viime vuosien aikana. Kokeillessa tuntuvat aina hyvältä, mutta sitten ajan kuluessa (ei siis patjan kuluessa, koska ovat suht uusia ;) ) ovat kivut öisin palanneet. Nyt on silti jotain keksittävä, koska yöt ovat tuskaa ja painajaista täynnä ja herään uupuneena ja jäykkänä aamuisin.

Meillä Jyskin petari johon ollaan oltu tyytyväisiä. Sata kertaa parempi kuin tavis petari. Tempurilla en ole koskaan nukkunut. Tyynyt meillä myös tempur-kopioita jyskistä. Jos olis rahaa olis kaikki tietty aitoa... harmi kun sänky on huono itsessään, tuli ostettua liian pehmeä jenkki.

Me ostettiin viime talvena uudet patjat. Alla on jäykät jousipatjat ja päällä 7 cm:n tempurin patjat. Myyjä meinas että tuo 7 cm riittää eikä sen paksumpia tarvi. Hintaa tuli yhteensä vajaa 2000 e.
Miehellä loppu käden puutumiset ym minkä takia nuo ostettiinkin. Mulla itellä meni pari viikkoa ennenkuin opin tuossa nukkumaan. Nyt ei muualla osaa nukkua.

Yhteistyössä