telttailioita paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuume

Vieras
tänä kesänä ois äijän kans tarkoitus lähtee teltta mukana tutustumaan suomeen. aina siitä on puhuttu mutta nyt mä sain sen puhuttua mukaan =)

onko täällä ketään moista koeillu? viikko tai puoltoista olis mahdollista pyörähdellä siellä täällä.

siispä apuja, mikä on tutustumisen arvoinen leirintä-alue? paras puisto? mehevimmät hampparit? näköalat ja kaikki ihan laidasta laitaan kiinnostaisi kuulla.

aattelitteko niinko kaupunkeja kiertää ja yöpyä teltassa vai miten? vai joku luonnonpuisto?

Tampereesta jonkin verran pohjoiseen on kiva paikka, Helvetinjärven kansallispuisto ja siellä Helvetinkolu. Sitten tietenkin lapissa olevat puistot on ihania, jos ihan vaellukselle haluaa. Karhunkierros myös.

Yyteri tai Kalajoki ovat hyviä leirintäalueita ja mahtavat hiekkarannat! Samoin Oulun Nallikarista on pelkkiä hyviä kokemuksia. Teltan kanssa ollaan siis oltu liikkeellä. Mä en kauhean hyvin osaa nukkua teltassa, joten meidän reissut on yleensä menneet niin, että max. 3 yötä ollaan oltu teltassa ja sen jälkeen 1-2 yötä hotellissa ja/tai kylpylässä. Vähän luksusta sinne loman loppuun ;)

ihan olis juuri tarkoitus leirintäalueisiin tutustua tai vaihtoehtoisesti teltta pystyttää. eikä mitään suuntaa oo matkalle päätetty, ihan sinne minne mieli tekee.

Oon samaa suunnitellut tälle kesälle perheeni kanssa, eli teltta mukaan ja menoksi. Länsirannikkoa suosittelen, siellä ollaan leirintäalueen mökeissä oltu. Kokkola, Pietarsaari ja Kalajoki, kaikki lähellä toisiaan. Sit noi järvi-Suomen kansallispuistoalueet kannattaa tarkistella.

Yhteistyössä