Telepaattinen yhteys lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönsä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttönsä äiti

Vieras
Onko mulla telapaattisia kokemuksia oman lapsen kanssa?

Musta on välillä tosi karmivaa, että usein kun ajattelen jotain juttua, niin lapseni sanoo sen ääneen. Ja kyseessä saattaa olla sellainen juttu, jota ei olla tehty, tai siitä ei olla puhuttu, kuukausiin. Tai kun ajattelan jotain henkilöä, niin lapsia saattaa tokaista "koskas Juha-setä tulee käymään". Tai kun veljeltäni löydettiin syöpä, niin tyttö kysyi "onko eno kipeä" (vaikka en ollut kertonut tytölle mitään sairaudesta, kun olin itsekin kuullut siitä vasta hetkeä aikaisemmin ).

Tytöllä ei oo ikää kuin vasta 2 v ja 7 kk, mutta hän on verbaalisesti tosi lahjakas. Muistelisin, että viime kesänä ekaa kertaa kiinnitin telepatiaan huomioita.

Kun kerroin äidilleni asiasta, niin hän sanoi, että joissakin suvun naisissa on ollut "noidan vikaa". Minkä kyllä tiesin itsekin, esim. mummoni näki enneunia ja siskollani ja tädilläni on vieläkin voimakas telepaattinen yhteys.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei ole, ole ihan huoleta. Tai jos on niin tienaat helposti miljoonan!

Siis ei oo meillä vai ei oo muilla? Ja tienaanko miljoonan miten? Menenko esim. Talenttiin ipanan kanssa ja sanon, esittelemään meidän kykyä?

Ajattelin vaan kysäistä, että onko muilla äideillä (tai joo, myös isillä ) ollut vastaavia telepaattisia (tai mitä sitten ovatkaan ) kokemuksia omien lastensa kanssa. :)

Ei nyt telepatiaa mutta asiaan hieman liittyen.. 2,5 vuotias tyttöni sanoi tuossa yksi aamu veljelleen joka ekan kerran pääsi syöttötuollin ja sai sormiruokaa että tämä on elämää.
Sanoi sen niin vakavalla äänellä ja tuijottivat toisiaan vakavina ihan kuin heillä olisi jokin telepaattinen yhteys ja muistaisivat elämän ennen syntymää.. kääk.
Moneen muuhunkin asiaan tuntuu isosisko perehdyttävän veljeään väliin kovin vakavalla otteella vaikka yleensä heillä on hauskaa keskenään..
muistaakohan ne vielä tuossa iässä elämän ennen syntymää..?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönsä äiti:

Musta on välillä tosi karmivaa, että usein kun ajattelen jotain juttua, niin lapseni sanoo sen ääneen. Ja kyseessä saattaa olla sellainen juttu, jota ei olla tehty, tai siitä ei olla puhuttu, kuukausiin. Tai kun ajattelan jotain henkilöä, niin lapsia saattaa tokaista "koskas Juha-setä tulee käymään". Tai kun veljeltäni löydettiin syöpä, niin tyttö kysyi "onko eno kipeä" (vaikka en ollut kertonut tytölle mitään sairaudesta, kun olin itsekin kuullut siitä vasta hetkeä aikaisemmin ).

Tytöllä ei oo ikää kuin vasta 2 v ja 7 kk, mutta hän on verbaalisesti tosi lahjakas. Muistelisin, että viime kesänä ekaa kertaa kiinnitin telepatiaan huomioita.

Kun kerroin äidilleni asiasta, niin hän sanoi, että joissakin suvun naisissa on ollut "noidan vikaa". Minkä kyllä tiesin itsekin, esim. mummoni näki enneunia ja siskollani ja tädilläni on vieläkin voimakas telepaattinen yhteys.

Nauretaan aina tytön kans, et kuin "oikeat" ollaan toisillemme?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis ei oo meillä vai ei oo muilla? Ja tienaanko miljoonan miten? Menenko esim. Talenttiin ipanan kanssa ja sanon, esittelemään meidän kykyä?

Ajattelin vaan kysäistä, että onko muilla äideillä (tai joo, myös isillä ) ollut vastaavia telepaattisia (tai mitä sitten ovatkaan ) kokemuksia omien lastensa kanssa. :)

Siis ei ole sellaista "yhteyttä" olemassakaan. Ja jos sattuisikin olemaan niin sen toteen näyttämisestä tienaa miljoonan. Ja suomessakin muistaakseni kymppitonnin.

Skepsiksen haaste ja stipendi
Skepsiksen haaste

10.000? puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Haasteen säännöt Haasteen säännöt

Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500? edellämainitusta kokonaissummasta.

HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10.000? haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1.000.000, mutta se loppuu vuoteen 2010!
Humanoidistipendi

Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10.000? puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja 8v.tytsyn äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönsä äiti:

Nauretaan aina tytön kans, et kuin "oikeat" ollaan toisillemme?

Ihana! Mustakin tuntuu, että ollan just oikeat toisillemme.

Minulla on paljon yhteyksiä tyttär3eni kanssa jolla mennyt vähän huonosti. >Tunnen sen aina ja pakko ottaa yhteyttä. Kerran en saanut ja sanoin tekeväni katoavuusilmoituksen mutta jopa tuli yhteyttä.

Mä näin toissa yönä unta että meidän kuopukselle kävi näin (eräs sairauteen liittyvä asia).
Poju alko itkemään yöllä ja heräsin ja näin oli käynyt kuin olin unessa nähnyt!!!!!
Tuli jännä olo...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Skepsiksen haaste ja stipendi
Skepsiksen haaste

10.000? puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Haasteen säännöt Haasteen säännöt

Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500? edellämainitusta kokonaissummasta.

HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10.000? haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1.000.000, mutta se loppuu vuoteen 2010!
Humanoidistipendi

Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10.000? puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.

No enpä tiije miten tuo käytännössä toteutuis. Kun mun pään sisälle ei muut pääse, eikä siis selviäisi mitä ajattelen. Mutta sitten kun meidän ajatustenvaihto pääsee sille tasolle, että sen pysyy muille näyttämään, niin lupaan harkita asiaa. ;)

Mutta joka tapauksessa, musta tuntuu että meillä on joku yhteys, ja siihen ovat muutkin, jopa perheen ulkopuoliset, kiinnittäneet huomiota. Saattaa silti olla höyrähtäneen äidin ajatuksia, mutta kumminkin mulle tosia. :)

Mun esikoispoikani "luki ajatuksia" tuossa kolmen ikävuoden molemmin puolin niin usein, että siihen kiinnitti jo perheen ulkopuolisetkin huomiota.

Ja työskennellessäni pitkälle dementoituneiden vanhusten kanssa totesin saman ilmiön. Niitten lähellä kun ajatteli jotain, havahtui omissa maailmoissaankin elävät mummot ja alkoivat puhua ääneen siitä, mitä olin ajatellut.

Olen miettinyt, että onko todella niin, että ihmiset, joilla oma ego ei niin voimakkaasti vielä/enää hallitse tietoista mieltä tai ovat muuten herkkiä, kykenevät tosiaan virittäytymään toisen ihmisen ajatuksiin.

Yhteistyössä