Tekstiviesti mieheltä =D

• Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti
Häirikkö
Oli hieman sanaharkkaa, ja hän lähti viemään esikoista jumppaan ja jäi puistoon siks aikaa kuopuksen kanssa.
Laitoin sitten viestiä, että on epäonnistunut olo ja jänskättää perjantainen kampaajakin, et jos ne hiukset tuleeki oleen ihan kauheet.

Vastaus kuului:
Sinua minä rakastan, vaikka oisit kalju, takkutukka, maahan asti letti, lihava, laiha, rumat vaatteet, mannekiini, pitkä, lyhyt, tumma, vaalea, rikas, köyhä, kiva, ääliö... Mitä vain kunhan olet oma ihana rakas vaimoni, jota saan rakastaa sellaisena mikä olet ;)

Hmmph..turhis oli juu.
Tuli vaan kiva mieli :heart:

Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Olipas ihana viesti. Mä sain omalta ukolta joskus suhteemme alkuaikoina nimppariviestin: " Vaikka pyylevyys sinussa korostuukin, hyvää nimipäivää." :D Tota jaksettu nauraa jo neljättä vuotta.

:LOL: Ihana :heart:

Tyypilliseen tapaani jos mä saisin tuollasen viestin, mä varmaan ymmärtäisin viestin näin:

Sinua minä rakastan, vaikka olet kaljuuntuva takkutukka, maahan asti letti, lihava, rumat vaatteet, lyhyt, tumma, köyhä,ääliö... Mitä vain kunhan olet oma vaimoni, jota saan rakastaa sellaisena mikä olet.

Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Tyypilliseen tapaani jos mä saisin tuollasen viestin, mä varmaan ymmärtäisin viestin näin:

Sinua minä rakastan, vaikka olet kaljuuntuva takkutukka, maahan asti letti, lihava, rumat vaatteet, lyhyt, tumma, köyhä,ääliö... Mitä vain kunhan olet oma vaimoni, jota saan rakastaa sellaisena mikä olet.

:D Rivienvälistä lukua?

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

:D Rivienvälistä lukua?
jep :D hehe

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Olipas ihana viesti. Mä sain omalta ukolta joskus suhteemme alkuaikoina nimppariviestin: " Vaikka pyylevyys sinussa korostuukin, hyvää nimipäivää." :D Tota jaksettu nauraa jo neljättä vuotta.
:LOL: :LOL: Miehet... :LOL:

Ihana tuo ap:n saama viesti :heart: , ei sillä että tuossa yllämainitussakaan mitään vikaa olis... :whistle: ;) :D

Yhteistyössä