Tekstiilialan käyneet hox!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ollut kotona lasten kanssa viimeiset neljä vuotta, ja haaveissa paluu koulun penkille. Olen hakenutkin parille "varmalle" alalle, mutta koulupaikkaa ei kuulu....
Keväällä alkaisi taas jatkuva haku pariin kiinnostavaan alaan. Tekstiili- ja sitten se vaatetusala. Vaatetuksen käyneitä kavereita onkin ja siitä hyvin realistinen kuva mielestäni onkin.
Mutta kannattaako tekstiili- ja sisustusala? Onko mitä mahdollisuuksia työllistyä muuten kuin yrittäjänä?
 
vierailija
Vaatetuksen käyneitä kavereita onkin ja siitä hyvin realistinen kuva mielestäni onkin.
Mutta kannattaako tekstiili- ja sisustusala? Onko mitä mahdollisuuksia työllistyä muuten kuin yrittäjänä?
Kerätkää kaikki pellavavaatteet, purkakaa langoiksi, kutokaa ne neuleiksi - pellavahan paranee vaan kuluneena:)
http://kulkuri.org/2013/12/aral-jarvi-aavikolle-unohtunut/
Jos seassa on puuvillaa, olkoon, mut sitä ei siihen kannata enää lisätä. hellemekkoja voisi tehdä niistä vanhoista pellavaliinoista, - verhoista ym.
 
vierailija
"Puuvilla ei kasva Aralin alueella luonnonvaraisesti , mutta Neuvostoliiton tavoitteena oli täysi omavaraisuus Ja puuvillapeltoja kasteltiin Aralin vedellä. Runsas keinokastelu on kuivattanut sisäjärveä niin että alue näyttää ilmasta käsin kuolleelta, lumiselta aavikolta. Valkoiset läikät eivät kuitenkaan ole lunta vaan suolaa(kuvassa). "
 
vierailija
Olen ollut kotona lasten kanssa viimeiset neljä vuotta, ja haaveissa paluu koulun penkille. Olen hakenutkin parille "varmalle" alalle, mutta koulupaikkaa ei kuulu....
Keväällä alkaisi taas jatkuva haku pariin kiinnostavaan alaan. Tekstiili- ja sitten se vaatetusala. Vaatetuksen käyneitä kavereita onkin ja siitä hyvin realistinen kuva mielestäni onkin.
Mutta kannattaako tekstiili- ja sisustusala? Onko mitä mahdollisuuksia työllistyä muuten kuin yrittäjänä?
Mihin vaihtoehtoon päädyit tuolloin?
 

Yhteistyössä