Tekosyysi mikset harrasta liikuntaa vähintään 2.5 tuntia viikossa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos asuisin kaupungissa niin en harrastaisi. Olen hyvin saamaton ja laiska. Sen vuoksi asunkin maalla, vanhassa ok-talossa, joka vaatii päivittäin töitä toimiakseen ja näyttääkseen muultakin kuin hylätyltä torpalta.

Pakolliset asiat olen hyvä hoitamaan, mutta liikkuminen vain oman itseni takia ei houkuttele.

Täällä asuessani liikun tunteja päivässä, aina on tehtävää hommaa vuoden ajasta riippuen, nurmikon leikkuutta, lumitöitä, puusavottaa, haravointia, talon lämmitystä, jonkun nurkan remontointia, eläinten liikutusta. Nämä laiminlyömällä kärsisi omaisuuteni, eläimeni ja perheeni, siksi laiskasta perusluonteestani huolimatta saan nämä tehtyä ja samalla liikuttua. Mutta lähteäppä kävelylle ilman eläimiä tai kuntosalille, ihan vain oman itsensä takia, en saisi aikaiseksi!
 
vierailija
Minulta onnistuu. Surullista lukea tästäkin ketjusta miten vanhat uskomukset elävät ihmisten arvomaailmassa. Kaikki toiminta näköjään pitää olla hyödyllistä.
Tämän palstan tarkoitus on motivoida ihmisiä hyvään elämään.
Minulle sopii parhaiten urbaani elämä hyvien liikenneyhteyksien ja palveluiden äärellä.
 

Yhteistyössä