Tekosyysi avautua kilttimiehelle vaikka olen sinulle täysin ventovieras?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen parhaillaan kävelemässä keskustassa ja olit tupakoimassa yhden baarin ulkopuolella. Ilman mitään syytä heitit minua tumpilla ja kun pyysin varomaan niin vastasit solvaamalla ja tylyttämällä.
 
No kylläpä sulle sattuu ja tapahtuu.😧

Olipas ilkeästi tehty tältä röökimuijalta!
 
vierailija
Miksi ylipäätään tupakoida siellä jalkakäytävällä? Se savu häiritsee ohi käveleviä sivullisia. Voisi kuvitella että baari-illan aikana pidetään hauskaa baarissa eikä seisota turhaan ulkona kylmässä.
 
Arvaa revitäänkö tuota kilttiä ylös yökerhossa? Sattumoisin katsoin jotain realityohjelmaa, jossa mies meni kiltin kanssa baariin, niin akat roikkui koko ajan kiltissä kiinni ja yritti tsiigailla sinne alle :sneaky:
Etenkin kun tietää, että siellä ei ole mikään kannattelemassa niitä boltseja niin kissa tekee mitä kissan täytyy:

 
Juu kiva kun sellaiset laittavat ruokaa
No sekin. Itse meinasin kyllä hieman hämärässä hääräilyä...

T. Kynsistä ei ole kokemusta, mutta olkihatusta kylläkin... Päätin joskus odottaa ja yllättää tyttöystävän mökillä ja pistin olkihatun kriittisten paikkojen päälle ja jäin venaamaan, että hän tulisi huoneeseen. No siinä venaillessa erektio vähän lerpahti ja olkihattu tipahti lattialle. No ne oljet olivat mukavan terävät ja veri vaan alkoi valumaan terosta. Jäi sexhommelit sit siltä viikonlopulta suorittamatta.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä