tekisitkö 50?lla siivouksen hyvin toimeentulevalle lähisukuliasellesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
No jos lähisukulainen on niin en kyllä ottais mitään palkkaa moisesta. Joskus on ihan kiva vaan olla avuksi =)

Tää olis kuukausittainen homma. Palvelun tarjoaja rahapulassa, mutta miettii onko tarjottu palkkio asiallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No jos lähisukulainen on niin en kyllä ottais mitään palkkaa moisesta. Joskus on ihan kiva vaan olla avuksi =)

Jep.

Juu, näin. Tai korkeintaan kahvi-palkalla. :D

mä sanon Mammalle aina, että tasaa ne rahat ja antaa vaikka lapsille sitten, jos jollekin on pakko maksaa, mutta minä teen tätä ilmaiseksi:)

Muista sit vakuutukset, verot ym. lakisääteiset maksut jotka työnantajasi toivottavasti maksaa, ettei myöhemmin tuu sanomista mistään sekä kirjallinen työsopimus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Kerro lisää :)

Mitä pitäisi kertoa? :D
Mulle riittää se että siivoan oman kotini. Sukulaiset siivotkoon itse, tai palkatkoon ihan oikean siivoojan, sellaisen joka tekee samalla rahalla parempaa jälkeä kuin minä :xmas:
Ihan ilmaiseksi voin kyllä siivota, jos joku tarvitsee apua, kun ei itse pysty siivoamaan vaikkapa sairauden takia.

Tää olis kuukausittainen homma. Palvelun tarjoaja rahapulassa, mutta miettii onko tarjottu palkkio asiallinen.

No mie en ottais sittenkään mitään palkkaa. Muutama tunti kerran kuussa apua toiselle joka sitä tarvitsee, ei oo liian paljon pyydetty.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mä tekisin, jos ottais kersat siks aikaa hoitoonsa. vaikka ilmaiseks.
ensin palvelun tarjoaja oli hyvin toimeentuleva ja sitten rahapulassa?

Ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Palvelun tarjoaja=ap.
sukulainen=hyvin toimeentuleva

Hyvintoimeentuleva ja rahapulassa?

Halvemmaksi tulee teettää työ laillisesti ja tehdä koittalousvähennys veroista.
Vuodessa omavastuu 100 euroa ja sen jälkeen itse tarvitsee maksaa vain 40% palkasta eli n. 10e tunti ehkä vähemmänkin riippuu paikasta. Tekijäkin kerryttääeläkettä yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mä tekisin, jos ottais kersat siks aikaa hoitoonsa. vaikka ilmaiseks.
ensin palvelun tarjoaja oli hyvin toimeentuleva ja sitten rahapulassa?

palvelun tarjoaja=minä-rahapulassa. Toimeksiantaja hyvin toimeentuleva.

Yhteistyössä