tekisinkö testin vai ei? mlekeen jo tiedän että raskaan en ole mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testitaavetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testitaavetti

Vieras
viime kuusta jäi testi yli kun menkat alkoikin just kun olin menossa vessaan testinkaa.
kierukka on
viime menkat oli niukat ja tuli myöhässä
pahoinvointia
palelua
närästystä
väsymystä
pissattaa esim 2h aikana kävin tänään vessassa 4-5kertaa kun yritin päiväunia nukkua.

voi toki olla joku mahatautikin ja testi menee sitten hukkaan:( menkat alkoivat 25.12.2009 joten vielä ei edes pitäisi näkyä jos nyt tässä kierossa olisin raskaaksi tullut mutta entä jos viimekierrosta.
mieskin jo hermostuu kun jatkuvasti testailen. nyt lähti kauppaan joten voisin "salaa" testata..hihi

tossa se nyt on odottamassa se testi. saapahan ainakin siihen selvyyden että tämä huono olo ja närästys,alamahakivut yms.. on jostain muusta sitten jos ei näytä mitään.

Ei hitto. Miksi sulla on kierukka, jos noin kovasti haluat lapsen? Tietääkö miehesi tuosta pakkomielteestäsi? Onko sulla siis aika varattuna kierukanpoistoon vai mikä on homman nimi? Kuinka kauan kierukka on sulla ollut?

Mulla oli kanssa hormonikierukka, ja kerran tein testin sinä aikana, kun menkkoja ei kuulunut. No olivat ihan jostain muusta syystä jääneet siinä kuussa väliin, mutta silloin kanssa muistan, että apteekin testiin tuli viivan paikka/haamuviiva, ja mies ehti innostua. Lopulta kun mun menkat alkoi, olin tosi pettynyt, mutten itseni takia, vaan siksi, että mies oli jo ehtinyt innostua. Siihen asti emme olleet lapsen hankkimisesta puhuneetkaan, ja nyt olen puolessa välissä raskautta. Mies halusi kierukkasäikähdyksen jälkeen itse alkaa yrittämään lasta, ja se sopi mullekin hyvin. <3

Parempi vaan tehdä ne lapset yhteisesti sovittuna, ja rehellisesti ilman ehkäisyä, niin perheellä on onnellisempi tulevaisuuskin. :)

Ei tarvitse suuttua! :O Vai oliko taas niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Sun jutut on vaan ollut niin sekavia yksityiskohdiltaan, että ajattelin kysyä selventäviä kysymyksiä. Anteeksi siitä. :( Ethän turhaan pety kuten minä, jos tuo viivanpaikka ei tarkoitakaan raskautta?

en pety koska aina parempi jos vauva ei ole kierukan kanssa samaan aikaan kohdussa. ensi kierrosta uusiksi sitten jos niikseen luoja päättää että tuo ei olekkaan aito +

Yhteistyössä