Tekisi mieli vedellä pitkin korvia tuota kasiluokkalaista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuu

Vieras
Painotettuun matikkaan halusi ja pääsi yläasteelle, nyt on sitten kaikki perseellään, oli jo syksyllä.

Nyt pohjanoteerauksena oli vetänyt nelosen kokeista, uusintakoe on tulossa.

Matikanope otti yhteyttä, mies opettaa poikaa nyt ja on opettanut pitkin viikkoa, syksylläkin opetti, mutta kun ei poika itse ole aktiivinen niin pirullako sitä aina painostaa opiskelemaan.

On kyllä niin velton oloista homma, että ei riitä sanat kuvaamaan.

Taitaisi pitää antaa vaan olla, jääköön luokalle, jos se saisi näkemään syyt ja seuraukset.

Minulla on taipumus huolehtia asioista nähtävästi liian pitkälle, jää oma vastuu vähiin kun tietää, että äiti ...

No jos poika on tajunnut, ettei matikka ollut sittenkään hänen juttunsa?

Mäkin valitsin lukiossa pitkän matikan, mutta aika nopeasti tajusin, ettei se olekaan mua varten. Ihan hyvin on silti elämässä mennyt.

Ei kai kasiluokkalainen voi vielä niin tarkasti tietää mitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai se nyt niin vakavaa ole:
No jos poika on tajunnut, ettei matikka ollut sittenkään hänen juttunsa?

Mäkin valitsin lukiossa pitkän matikan, mutta aika nopeasti tajusin, ettei se olekaan mua varten. Ihan hyvin on silti elämässä mennyt.

Ei kai kasiluokkalainen voi vielä niin tarkasti tietää mitä haluaa.

Voisi kuitenkin keskittyä kokeessa ja edes tehdä ne tehtävät, kun siitä aika pitkälti on kyse, että on jättänyt osan kokonaan tekemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Kuvainnollisesti?

Niinpä kai.

Suosittelen nyrkkeilysäkkiä.
Toimisko keppi ja porkkana systeemi, tai jopa pelkkä extraporkkana hyvistä suorituksista eikä keppiä laisinkaan?

Mikähän se porkkana voisi olla?? Raha ei ainakaan, lapsella on sitä enemmän kuin minulla.

ton ikästä voi olla vähän vaikee kannustaa millään lailla.
Meidän matikkapainotteisella ysillä oleva on samanmoinen.Oon puhunu,kannustanut ym...
Mutkun ei niin ei.Nyt kun oli yhteisvalinnat ja opon kans laskivat pisteitä,niin havahtui ettei pisteet riitäkkään mihin haluis.Oli aikas yllättynyt moisesta.Ja niinkuin en olis asiasta puhunut koko yläasteen ajan :-)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ton ikästä voi olla vähän vaikee kannustaa millään lailla.
Meidän matikkapainotteisella ysillä oleva on samanmoinen.Oon puhunu,kannustanut ym...
Mutkun ei niin ei.Nyt kun oli yhteisvalinnat ja opon kans laskivat pisteitä,niin havahtui ettei pisteet riitäkkään mihin haluis.Oli aikas yllättynyt moisesta.Ja niinkuin en olis asiasta puhunut koko yläasteen ajan :-)

Näin on, meillä nyt suurin huoli saada edes ysiluokalle tuo poika, kun aika turhan takia tuplaisi luokan - vain laiskuuden takia, ihan normaali lapsi on myös oppimiskyvyltään, mutta ei kieliä ja matematiikka opita niin, että kavereiden kanssa jutellaan tunneilla ja läksyt jätetään tekemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vuu:
Painotettuun matikkaan halusi ja pääsi yläasteelle, nyt on sitten kaikki perseellään, oli jo syksyllä.

Nyt pohjanoteerauksena oli vetänyt nelosen kokeista, uusintakoe on tulossa.

Matikanope otti yhteyttä, mies opettaa poikaa nyt ja on opettanut pitkin viikkoa, syksylläkin opetti, mutta kun ei poika itse ole aktiivinen niin pirullako sitä aina painostaa opiskelemaan.

On kyllä niin velton oloista homma, että ei riitä sanat kuvaamaan.

Taitaisi pitää antaa vaan olla, jääköön luokalle, jos se saisi näkemään syyt ja seuraukset.

Minulla on taipumus huolehtia asioista nähtävästi liian pitkälle, jää oma vastuu vähiin kun tietää, että äiti ...

Mun lapsi seiskalla ja katsoo kirjat, pakkaa reppuun ja ei läksyjä. Tekee kuulemma koulussa ja ihan OK numeroita kanntaa. Jännää kun ekalla ja tokalla oli eniten läksyjä ja koko ajan vähenee. Mutta en ole huolestunut kun kokeista ihan hyviä.

Yhteistyössä