Tekis mieli vetää sellaiset kuset housussa kännit..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27274733:
Joskushan on ihan mahtavaa olla kännissä.

Komppaan tätä. Mulla on sellainen olo nyt, että voisin olla tehokas ja tehdä kaikkea tärkeää ja tarpeellista suunnilleen neljään asti ja korkata sitten ja kiskoa viinaa seuraavat 12 tuntia. :D

Huomenna olis sitten ihan uusi päivä. Ja tää alkaa kuulostaa suunnitelmalta..

Komppaan tätä. Mulla on sellainen olo nyt, että voisin olla tehokas ja tehdä kaikkea tärkeää ja tarpeellista suunnilleen neljään asti ja korkata sitten ja kiskoa viinaa seuraavat 12 tuntia. :D

Huomenna olis sitten ihan uusi päivä. Ja tää alkaa kuulostaa suunnitelmalta..
Mä voin ruveta vetämään vinettoa 20.30, ukko tulee 21.00 kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27274752:
[QUOTE="siis";27274747]
Koskaan ei oo sen kummempaa morkkista ollu, tehty mikä tehty :)

Samis tässäkin.
Ja parhautta on tietenkin se, ettei ole ainoa, joka on kännissä ja mokailee. Ja jos nyt tulee pussailleeksi tai menneeksi sänkyyn jonkun kanssa kännissä, niin tottahan se on, ettei humala saa ketään tekemään asioita, joita se ei haluaisi tehdä. Humala vaan poistaa estot.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27274651:
|O helpottaiskohan tätä pms-oireilua yhtään?!

Helpottaa!!! Älä kuitenkaan vedä niin tappiin että tosiaan saat niitä kusisia housuja aamulla pestä, se saattaisi himpun vituttaa.

[QUOTE="siis";27274729]Mä en pidä humalatilasta, joten en juo enää. Viimeksi ollut humalassa yli 10v sitten. Mitä siitä kunnon humalasta saa muuta kun hirveen krapulan?[/QUOTE]
Sulta puuttuu aivoista joku semmonen 'hyvän mielen rauhanen', jonka viina aktivoi.

Yhteistyössä