tekis mieli nuijia!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta tupla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta tupla

Vieras
mies maanrakoon kun kotiin tulee.. lupautui taas huomiseksi lapsenvahdiksi kun mulla on työpäivä ja lähti sit yllättäen baariin.. viimeksi lähti yhdelle ja tuli aamusta viideltä turpakännissä kotiin niin eihän siitä miksikään lammaksi ollut! ja nyt risoo ja pahasti kun tuntuu et taas saa aamusta soitella lapsenvahtia kun ilmoitti että jos ei tuu kahteentoista mennessä niin hommaa uus amma.!"!!! soitin raivoissani ja itkien sille et kuin se voi kohdella mua tollain (raskaushormonit) ja sano et eiks se ollu lupaus tulla ennen puoltayötä ku sano sillain.. siis WHAAT!! oon ihan puulla päähän lyöty TAAS! sta ja sitä ressiä minkä otan siitä et jos se on taas hulluna humalassa ja mun pitäis muka jättää esikoiseni sen hoitoon.. hitto ku kiristää! kiva aamusta yrittää jotain ammaa löytää ku tutut on matkoissaan.. kiitos ja kumarrus kun sain purkaa... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 22:47 Aaban kirjoitti:
Siis ovatko lapset teidän yhteisiä vai mikä tämä homma nyt oikein on?! :o

tää esikko on mun, mutta varmaan pitää nykyistä ihan niinku melkein isinä tai jotain.. :) toinen joka on tulossa kesällä on hänen.. en oleta et hän hoitaa esikkoa AINA mutta jopka kerta ku on sovittu niin per'eelleen menee... :S ei paljoa nosta luottoa siitä kuinka hoitaa tulevaa lastaan...

Yhteistyössä