Tekis mieli itkuta ja kiukkuilla niinkuin lapsi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierash
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierash

Vieras
Koska olemme niin köyhiä! :( Juuri nyt on niin ankea tilanne että!! Ja sitten vielä se, kun emme saaneet edes sitä joulumielikorttia. Tiedän, tiedän, tämä johtuu meistä itsestämme kun emme osaa pitää huolta raha-asioistamme jne. Onneksi ensiviikolla tulee rahaa... Mutta jotenkin olen masentunut kun rahaa ei ole! Olisi kivaa jos pääsisi auton edes tankkaamaan niin pääsisi mummolassa käymään lasten kanssa.

Mie tossa sunnuntai-maanantain yönä maksoin miehen tililtä kaikki laskut (mies töissä, minä kotona työttömänä ja työtilanne näyttää aika kehnolta kun äitiysloma alkaa helimikuussa) ja jäi kolome puol sataa. No, sitte maanantaina huomasin kun tuli pari laskua vielä, niin niitä maksaessani, että tililtä olikin vielä mennyt jotain lyhennyksiä.
Tilille jäi 40 euroa, joista vielä kakskyt euroa meni autojuttujen hoitamiseen.

Onneks miä oon lahjat ostannu jo, mies ei kyllä tunnetusti oo vielä saanut ostoksia tehtyä.
Mut en mä jaksa masentua. Sentään maksettiin kaikki laskut. Aikanaan sekin oli mahdoton tehtävä.

Luin tässä tekstejä tältä palstalta ja tulin siihen tulokseen, että vaikka meillä ei ole rahaa, meillä tuntuu olevan kaikki ok. Mies, jonka kanssa rakastamme toisiamme ja meillä on upea suhde, ihanat terveet lapset ja lapsille jouluksi lahjat. Nyt psyykkaan itselleni, että asiat tärkeysjärjestykseen!

Niimpä, meilläkään ei oo rahaa pennin latia, ruokaa kaapeissa pariks päiväks. Ihana mies kuitenkin löytyy ja toimiva ja tasapainoin suhde ja täydellinen koti (vaikka nurkissa onkin pölypalleroita TAAS, kiitos koiran)
Kaikki on siis oikein hyvin. Ja jouluna majotutaan mun vanhemmille joilla kyllä on vaikka mitä pöperöä ja laittaa varmasti taas peruna ja porkkanalaatikkoa ja kinkkua kotiin tuomisiksi ja sama homma anoppilasta sitten joulupäivänä.
Sitten kun vielä tekee pikku viraabeli hommaa, auton korjausta tms tutuille, niin kyllä sitä jotenkin taas selvitään seuraavaan tilipäivään.
Eikä tälläisiä kuita kovin usein oo, harmi vaan että sattu joulukuulle, mutta tästäkin selviää hengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Niimpä, meilläkään ei oo rahaa pennin latia, ruokaa kaapeissa pariks päiväks. Ihana mies kuitenkin löytyy ja toimiva ja tasapainoin suhde ja täydellinen koti (vaikka nurkissa onkin pölypalleroita TAAS, kiitos koiran)
Kaikki on siis oikein hyvin. Ja jouluna majotutaan mun vanhemmille joilla kyllä on vaikka mitä pöperöä ja laittaa varmasti taas peruna ja porkkanalaatikkoa ja kinkkua kotiin tuomisiksi ja sama homma anoppilasta sitten joulupäivänä.
Sitten kun vielä tekee pikku viraabeli hommaa, auton korjausta tms tutuille, niin kyllä sitä jotenkin taas selvitään seuraavaan tilipäivään.
Eikä tälläisiä kuita kovin usein oo, harmi vaan että sattu joulukuulle, mutta tästäkin selviää hengissä.

Saitteko/haitteko muuten sitä joulumielikorttia? Me haettiin ja ei saatu :(

Ei haettu, eikä varmaan oltais saatukkaa. Ollaa "niin rikkait" vissii kelanki mielestä, että ku miehen tulot on 2000e/kk nii en tiiä saanko ees työttömyysrahaa. Niin ja tosiaan toihan nähtävästi oli lapsiperheille.

Yhteistyössä