Teki mieli yhdelle nuorelle tytölle vähän sanoa, että miettis mitä suustaan ulos päästää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
ja opettelisi käyttäytymään.Olin ärrällä jonossa ja hän ilmeisesti oli filmien vuokrausasioinnin merkeissä liikkeellä...kuulin kun myyjä hänelle sanoi, ettei valitettavasti onnistu, kun ei ole hänen osoitetietojaan missään...sitten alkoi tyttö haukkumaan myyjää v*tun lutkaksi ja käski mennä hoitoon yms

Oli kyllä todella törkeetä käytöstä tytöltä :/ :(

aika normaalia murkkuiän uhoamista? Joskin tosi ikävää. Mä käyttäydyin kerran samallain kun olin alaikäisenä baarissa ja mut sieltä poistettiin, voi kaamee että nolottaa nyt jälkeen päin :D Onneksi ei oo tullut sama työntekijä vastaan, häpeäisin silmät päästäni.

Sääliks käy myyjää... :/ Mutta joka päivä sattuu samanlaisia tapauksia, eikä ole vain nuoret jotka leukojaan louskuttaa osaa ne vanhemmatkin. Kännissä olevat vanhemmat miehet on kans aika pahoja suustaan kun kieltäytyy myymästä kaljaa. Ite sain niin tarpeekseni näistä haukkumisista että myyjän ura loppu kun seinään. Vois joskus miettiä mille siitä myyjästä tuntuu ennenkun alkaa haukkumaan, ei ne myyjät niitä sääntöjä ole keksiny. :o

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Sääliks käy myyjää... :/ Mutta joka päivä sattuu samanlaisia tapauksia, eikä ole vain nuoret jotka leukojaan louskuttaa osaa ne vanhemmatkin. Kännissä olevat vanhemmat miehet on kans aika pahoja suustaan kun kieltäytyy myymästä kaljaa. Ite sain niin tarpeekseni näistä haukkumisista että myyjän ura loppu kun seinään. Vois joskus miettiä mille siitä myyjästä tuntuu ennenkun alkaa haukkumaan, ei ne myyjät niitä sääntöjä ole keksiny. :o

Juu, onhan aikuisissakin samalla tavalla törkeyksiä puhuvia :/

Hohhoijaa. :( vaikka itekin ollu aika kaamee teini, ni ei mulla nyt sentään ois ollu pokkaa tollai sanoa kellekkään. Varsinkaan kun ei ole myyjän vika -.-

Tekis mieli nipata tollasten vanhempia.

Niin ne aikuisetkin osaa olla törppöjä! Se on hauskaa kuinka aina lapsia syytetään niiden käyttäytymisestä. Moititaan, kun eivät osaa tervehtiä ja käyttäytyvät niin tai näin.. Aikuisista ne kuitenkin mallin ottavat! :)

Yhteistyössä