Tekemistä 12 vuotiaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua siskolle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua siskolle

Vieras
Pikkusiskoni ja hänen kaverinsa (12v) ovat tulossa tänään luokseni yöksi ja jännittää vähän tuleeko tytöille tylsä ilta.. Ikäeroa tosiaan mulla ja siskolla yli 13 vuotta ja eri paikkakunnilla kun asutaan niin sisko on harmikseni jäänyt hieman vieraaksi.. Olisi siis elintärkeää että heillä olisi mukavaa jotta tulisivat joskus toistekin! En halua että pyörittelevät vain peukaloita sohvalla.. Asun kaupungissa, lähettäisinkö tytöt leffaan vai käynkö vain ostamassa Pizza ja herkku tarvikkeet ja vietettäis leffailtaa täälä? Onko ihan tyhmä ajatus nykyteineille että ostaisin vähän kasvonaamiotarvikkeita ja laitettais nassut ja kynnet kuntoon? Apuaa olen pulassa. Mulla vielä viilelttää 11 kk neiti tässä jaloissa :D

Jos meidän tytölle jotain naamaan menisit laittamaan, niin täällä olisi todella vihainen äiti. Vihdoin on saatu naaman ihottumat hoidettua kuntoon, sinne ie mitään ylimääräisiä tököttejä laitella.

Leipokaa ja koristelkaa vaikka kuppikakkuja, on paljon mielekkäämpää hommaa. Tai kysyt, mitä haluaisivat tehdä. Sitä en ymmärrä, miten joku leffaan lähettäminen teitä lähentäisi, itse ainakin mukaan, jos teatteriin saakka pitää mennä katsomaan.

No mitä itse muistan tuon ikäisenä, niin oli superkivaa jos sisko ja veli otti mua kylään/mukaan johonkin. Ei se tarttenut muuta, kuin että ne oli vähän kiinnostuneita musta, ei tarvinnut mitään erikoistoimintaa olla.

Yhteistyössä