Tekeekö jotkut sen takia lapsia että saavat olla kotona?

Kun ei ole ammattia niin helpompi tehdä monta lasta kuin lähteä opiskelemaan ja töihin. Lapset tehdään tarkalleen niin että tuet juoksee kokoajan. Mutta mitä sitten kun ei lapsia enää saa tai ukko jättää ja on monen lapsen yh? Milläs sitten elää?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:17 jutta kirjoitti:
Kun ei ole ammattia niin helpompi tehdä monta lasta kuin lähteä opiskelemaan ja töihin. Lapset tehdään tarkalleen niin että tuet juoksee kokoajan. Mutta mitä sitten kun ei lapsia enää saa tai ukko jättää ja on monen lapsen yh? Milläs sitten elää?
Hohhoijaa. ja montako lasta sinulla on? Että ei vain olisi peräti yksi lapsi? Noin voi ajatella vain lapseton tai 1-lapsinen tai sitten sellainen, joka on lapsensa muilla hoidattanut tyyliin, kun toinen syntyy, muuttaa esikoinen mummolle.

(ai niin, ja minulla on korkeakoulututkinto ja työkokemusta vuosia, joten itseäni en puolustele)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:20 neljän äiti -82 kirjoitti:
Omasta mielestä en tee, mutta kaikki tietävän naapurin mielestä kyllä :(
:wave: :hug: Sama naapuri kai Rahikaisellain :whistle: , tai ainakin tuntuu siltä. Siis lähinnä mie oikeesti naapurilla tarkoitan muita ihmisiä... ne on sitä mieltä useinkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:21 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:17 jutta kirjoitti:
Hohhoijaa. ja montako lasta sinulla on? Että ei vain olisi peräti yksi lapsi? Noin voi ajatella vain lapseton tai 1-lapsinen tai sitten sellainen, joka on lapsensa muilla hoidattanut tyyliin, kun toinen syntyy, muuttaa esikoinen mummolle.

(ai niin, ja minulla on korkeakoulututkinto ja työkokemusta vuosia, joten itseäni en puolustele)
Tarkoitin siis, että minulle kyllä esimerkiksi opiskelu ja lähes työ kuin työ on aina ollut helpompaa kuin vaikka 2 lapsen kasvattaminen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:23 Aurinkokunta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:20 neljän äiti -82 kirjoitti:
Omasta mielestä en tee, mutta kaikki tietävän naapurin mielestä kyllä :(
:wave: :hug: Sama naapuri kai Rahikaisellain :whistle: , tai ainakin tuntuu siltä. Siis lähinnä mie oikeesti naapurilla tarkoitan muita ihmisiä... ne on sitä mieltä useinkin.
Mut onhan se hyvä et jotkut asuttaa maaseutuakin ;)

Takuulla
tekee. Itse tiedän monta tällaista perhettä. Ämmät vaan makaa kotona ja vanhemmat kakarat tarhassa. Hyvähän sitä on maata vauvelin kanssa kotona kun isot tarhassa ja koulussa. Ei ole sellaset akat töitä koskaan tehneet.

Saa olla kotona?
No jos kotona haluisin olla, olisin kyllä ilman lapsiakin.
Ja mitä sitä kotoan tekemään? Pyöritteleen peukaloita ilman lapsia?

Ja mitä nyt teen, olen kotona. No joo...

Olipa järkevä vastaus. Kuitenkin selvä vastaus selvään kysymykseen: En minä ainakaan. Ei mua ees kiinnosta "olla kotona". Joka #&%?$!* päivä samat nurkat ja samat hommat ja samat **ska **rseitten pesut.

Mutta helpompaa tää on, kuin että kävisi töissä ja olis sitten kotona. Että kyllä olen kotona mieluummin, kuin että töissä + kotona ja esmes 1 lapsi.

*siis mikä tän pointti oli..*

:LOL: :ashamed: :whistle: :D

Minä ainakin just sen takia yritän lopettaa sen lasten tekemisen että ei tarvis olla kotona ja sais rahaa B)
Mutta on se niin vaikeaa, nuo lapset kun on niin ihania että niitä vois tehdä vaikka kymmenen jos ei olis rahasta tiukkaa :D

häpeästä harmaa
Olen yrittäjä, enkä millään jaksais :( Kaipaan kotiin, ja toden totta, mietin vakavasti lapsen "hankkimista", jotta voisin jäädä taas kotiin... Yrittäjä kun ei tunne sairaslomia :\|

Yhteistyössä