Tekeekö muilla samaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Mulla tekee tää kaksplussan sivusto vieläkin niin et kun yritän mennä jollekkin toiselle sivulle ni se vaan lataa ja lataa. Ei siis päästä pois täältä. Ja sit jos laitan tuolta ruksista kiinni ni se sanoo et sivusto on varattu. ärsyttää vaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mulla tekee tää kaksplussan sivusto vieläkin niin et kun yritän mennä jollekkin toiselle sivulle ni se vaan lataa ja lataa. Ei siis päästä pois täältä. Ja sit jos laitan tuolta ruksista kiinni ni se sanoo et sivusto on varattu. ärsyttää vaan... :)

On pari kertaa tehny näin.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Mulla ainakin IE

ootko kokeillu että tekeekö muilla systeemeillä samaa? mie vaihoin ie:n siitä syystä pois ku aina skippas että sillä ja sillä sivulla vikaa systeemi pakko sulkea.
(plus että uutisissa oli joku f-securen vai mikä lienee tyyppi sano et ie yhdessä wintoosan kanssa on turvallisuusriski=kaappauksia,viruksia jne).

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
mulla ei aukea kunnolla noi yv:t. tulee semmoinen palkki päälle et internet explorer ei voi avata plää plää... ei oo ennen tämmöistä tapahtunut

sama täällä, mut mulle tulee tuo sillon kun tuun tänne sivuille, joskus kerran, joskus useemmin - sen jälkeen yleensä pelittää
Sama homma sekä pöytäkoneessa että kannettavassa :/

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
mikä on serveri ? :ashamed:

tossa oli tarkennettuna kun en muista oliko termi oikein..että selaatko tätä nettiä millä systeemillä (Internet esplorel=ie vai millä )...

öö, taitaa olla just tuo ie sit meilläki.. ei kyllä missään muualla oo tehny näin, eikä täälläkään kuin nyt muutamana päivänä

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Mulla ainakin IE

ootko kokeillu että tekeekö muilla systeemeillä samaa? mie vaihoin ie:n siitä syystä pois ku aina skippas että sillä ja sillä sivulla vikaa systeemi pakko sulkea.
(plus että uutisissa oli joku f-securen vai mikä lienee tyyppi sano et ie yhdessä wintoosan kanssa on turvallisuusriski=kaappauksia,viruksia jne).

En oo kokeillu kun on toi peukalo keskellä kämmentä tietokoneen kans. Ja tosiaan tää sivusto ainoa mikä tota tekee. Ja sekin vast uudistuksen jälkeen eikä joka kerta.

sohvapottu ja huli: jos temppuilee vielä vaikka maanantainakin niin sillon suosittelisin vaihtamaan..

esim operan voi ladata tästä:
http://www.opera.com/download/

ja firefoxin voi ladata tästä:
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/

Yhteistyössä