tekee niin pahaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
mun mies ei ole koskaan ollut mikään romanttinen tai huomioinut juuri mitenkään, mutta mä olen alkanut kaivata huomiota todella.... mut ei, eihän se mua huomioi edes pyynnöstä. ei vie leffaan käskystä eikä ymmärrä vihjeitä.

ja nyt mun sydän oikeesti itkee verta kun avasin facebookin. JOKAIKINEN päivitys koskee naistenpäivää ja sitä miten mies vie ravintolaan syömään, on tuonut kukkasia, antanut lahjakortteja, hieronut, halinut ja hellinyt puhki.

ja mun mies ei muista edes mun syntymäpäivää. mä oon niin hellyydenkipeä ja huomionkaipuinen että hajoan kohta.

Mä en edes jaksasi lähtee näin keskellä viikkoa ravintolaa ja kukkia enemmän arvosta jotain käytännöllistä.
Hieronnassa en tykkää käydä.
Miksi just tänään haluat hemmottelua, jos miehesi on kelvannut sinulle aiemmin omana itsenään?
Lahjonta ja hellyys on kaks eri asiaa.

Voi hyvänen aika sentään.
Ala itse hellimään ja keksimään jotain kivoja yllärijuttuja. Niin eiköhän se mieskin hoksi, että voi joskus toisen yllättää ;)
Ja elä sinä ap sure, ei ole minunkaan mies suureellisia naistenpäivätoivotuksia mulle kantanut. Aamulla antoi lähtiessä pusun ja toivotteli "leppoisaa" naistenpäivää :D Sehän tämän lapsilauman kans on ihan varmasti leppoisa :D

onko sulla salasuhde mun miehen kanssa?
voih, ymmärrän tuskasi täysin! mun mies ei sanallakaan maininnut koko naistenpäivästä, vaikka koko viime viikon sille muistutin ihan suoraan sanomalla, että ensi tiistai on naistenpäivä ja että tahtoisin edes pienen muistamisen. tänäänkin miehen lähtiessä kauppaan sanoin, kuinka onnelliseksi tulisin jos mies toisi minulle edes suklaamunan, jos ei muuta keksi. eipä tuonut... :/

[QUOTE="vieras";23309084]Ei munkaan mies ostele lahjoja, että et ole ainoa. Ite oon joskus sille ostanut synttärilahjan, mutta ei meidän suhde oo kaatunut "lahjattomuuteen".[/QUOTE]

no ei tässä suhde mihinkään ole kaatumassakaan.

mä nyt vaan olisin halunnut että mun rakas mies olis mua muistanut tänään, se olisi ollut MULLE tärkeää.

[QUOTE="surullinen";23309100]no ei tässä suhde mihinkään ole kaatumassakaan.

mä nyt vaan olisin halunnut että mun rakas mies olis mua muistanut tänään, se olisi ollut MULLE tärkeää.[/QUOTE]

jo sillä on tänäään jotain muuta tärkeää esim. töissä. Miksi sä haluat, että sua muistetaan just tänään. Kyllähän noita päiviä piisaa. Mielummin haluaisin, että mie muistaa mua ihan muuten, kuin jonkin päivän takia

[QUOTE="www";23309126]jo sillä on tänäään jotain muuta tärkeää esim. töissä. Miksi sä haluat, että sua muistetaan just tänään. Kyllähän noita päiviä piisaa. Mielummin haluaisin, että mie muistaa mua ihan muuten, kuin jonkin päivän takia[/QUOTE]

sen tärkee on kuorsata tuolla sohvalla reporankana. mulle olis ollut tärkeää että mua muistettais naistenpäivänä, piste.

[QUOTE="Vieras";23309147]oot kai puhunut sille asiasta?[/QUOTE]

no olen. en mä niin tyhmä ole et kuvittelisin sen ite tajuavan. mut alkaa olla ihan sama olla sille ihan sama.

alussa (10v sitten) oli kovin romanttinen, osteli kukkia,vaatteita, vei ulos syömään, osti hajuvesiä, alusasuja jne. nyt muistaa synttärini, enkä oikeastaan muuta kaipaakaan.

Yhteistyössä