Tekee mieli jotain tosi herkullista!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieliteko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko kyl sanoa omalta kohdalta että en ole vielä tänä päivänäkään keksiny lihikselle korvattavaa tuotetta.... Pakko se on ainakin kerran vuodessa käydä kioskilta hakee ja muutaman kerran vuodessa tehä itte...
 
ette siis halua auttaa naista hädässä tai sitten luulette että lihis olisi se juttu ny :D. Kunhan on vähäkalorista, suolaista ja herkullista :D helppoa vai mitä!??? :D
 

Yhteistyössä