Teistä naisista ei ole mihinkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisia vihaava mies.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naisia vihaava mies.

Vieras
Minä vihaan kaikkia maailman naisia, paitsi omaa äitiäni, joka on ainoa järkevä nainen maan päällä. Kaikki muut naiset ovat ihan turhia. Onneksi teistä naisista tullaan muutaman vuosikymmenen aikana pääsemään eroon, kun me miehet opimme sen, että miten munasoluja voi valmistaa lääketieteellisesti koemaljoissa kantasoluista ja lapset kehittyvät keinokohduissa. Silloin teitä naisia ei enää tarvita edes munasolujen tuottamiseen tai raskauteen, niin te häviätte pois maailmasta. Oikeasti minä odotan sitä päivää, kun te naiset kuolette sukupuuttoon ja tämä maailma on meidän miesten.

[QUOTE="ahaa";30705085]Ajattelitte koehedelmöittää vain poikalapsia ja ryhtyä homoiksi?[/QUOTE]

Niin juuri. Harvinaisen fiksusti päätelty, jos olet nainen. Luulen, että olet todella älykäs nainen tai sitten todella tyhmä mies.

[QUOTE="hehee";30705094]Olet itsekin kuollut sukupuuttoon muutaman kymmenen vuoden päästä, joten turha vaivata asialla päätäsi.[/QUOTE]

Miten niin? Te naiset häviätte maan päältä parinkymmenen vuoden päästä, mutta minä olen silloin mies parhaassa iässä, vasta vähän yli 50 vuotta. Tulevaisuudessa kun ei ole tauteja, niin me miehet elämme vähintään 150-200 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miehiä vihaava nainen;30705113:
Miten niin? Te naiset häviätte maan päältä parinkymmenen vuoden päästä, mutta minä olen silloin mies parhaassa iässä, vasta vähän yli 50 vuotta. Tulevaisuudessa kun ei ole tauteja, niin me miehet elämme vähintään 150-200 vuotta.

Miten ajattelit hävittää naiset 20 vuoden kuluttua?

Veikkaan, että saat aikamoista vastustusta muiden miehen taholta, sen verran kovasti pillun perään useimmat miehet ovat.

Yhteistyössä