Teinpäs tyhmästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valurautapannuinen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valurautapannuinen akka

Vieras
Miehen kanssa oli tänään vähän riitaa. :ashamed: Meillä on kaikki periaatteessa ollut elämässä ihan hyvin, mutta mies on ihan KAUHEE nalkuttamaan. Aina jaksaa napista mun ulkonäöstä, kodin siisteydestä, kaikesta, klak klak klak klak. Aina saa kuulla sitä napinaa. Ja kun mä en mielellään riitelis. Mä en jaksa kun se tulee tuohon tulkuttamaan ja aikoo päätään vaan kokoajan. Sanoin sille, että pidä nyt se leipäläpes kiinni tai se muurataan kiinni, mutta ei, jatkaa vaan... klak klak klak klak.

Niin mä sitten otin, ja tinttasin sitä hackmannin valurautaisella paistinpannulla päähän. Aika pahan näköiseksi se meni. :/ mutta oli ainakin hiljaa :whistle:

Mutta nyt mä pelkään että mies jättää mut. :o Mitä mun nyt pitäis tehdä
?

Mut ei tää ole mikään provo! :o Mitä tästä OIKEASTI voi seurata? Mies meni nukkumaan (kerrankin hiljaa) mutta on sen naama varmaan huomenna aika kamalan näköinen. :/

Tinttaa vielä kovempaa, niin mieheltä menee muisti! Sillä aikaa siirrät miehen ulos ja hankit ympärille pikaisesti jotain moottoripyöräjengirekvisittaa! Parhaassa tapauksessa mies ei muista, että sinä se ne jäljet teit.

Toooooosi turhauttavaa!! (huutoa) eikö täällä nyt nainen saa neuvoja jos on käynyt miehensä kimppuun? :o Vain sitten saa neuvoa, jos on itse saanut turpaansa?

Noh, ehkä tästäkin provosta jotkut naiset oppivat, että aika monilla miehillä on ihan oikeasti "lehmän hermot" - olen itsekin päässyt todistamaan kuinka jotkut vaimot/tyttöystävät/naiset nakuttavat partnerilleen non-stoppina.

Miettikääpäs arvon leidit, jos tosiaan oma siippa tulisi naputtamaan niinkuin sinä hänelle - kuinka monen hermot kestäisivät ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Noh, ehkä tästäkin provosta jotkut naiset oppivat, että aika monilla miehillä on ihan oikeasti "lehmän hermot" - olen itsekin päässyt todistamaan kuinka jotkut vaimot/tyttöystävät/naiset nakuttavat partnerilleen non-stoppina.

Miettikääpäs arvon leidit, jos tosiaan oma siippa tulisi naputtamaan niinkuin sinä hänelle - kuinka monen hermot kestäisivät ? :D

sun mielestä oli siis ihan OK ja kohtuullista että mä vähän hermostuin? :saint:

Soita ittelles ambulanssi ja pyydä et ne hakee sut psykiatriseen! Puhu niin lujaa puhelimeen, että mieheskin kuulee. Silloin mies uskonee, että olet halukas saamaan apua ongelmaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja valurautapannuinen akka:

sun mielestä oli siis ihan OK ja kohtuullista että mä vähän hermostuin? :saint:

Asiasta toiseen - Mulla on ihan oikeesti ollut sellainen kundi, joka nillitti, valitti ja suuttuessaan kimitti joka hiton asiasta.
Kerran en jaksanut kuunnella sitä napu-napu-naputusta, vaan annoin kylmän viileesti litsarin poskelle. Jätkä meni iiiiiihan hiljaseksi, eikä enää jatkanut vaan juoksi pälyilemään poskeaan peilistä.

Sattuneesta syystä kyseinen on siis ex: Kyllä nainen kuiteski MIEHEN rinnalleen tarttee eikä mitään nillittävää "kotihirmua" :)

Asiasta toiseen - Mulla on ihan oikeesti ollut sellainen kundi, joka nillitti, valitti ja suuttuessaan kimitti joka hiton asiasta.
Kerran en jaksanut kuunnella sitä napu-napu-naputusta, vaan annoin kylmän viileesti litsarin poskelle. Jätkä meni iiiiiihan hiljaseksi, eikä enää jatkanut vaan juoksi pälyilemään poskeaan peilistä.

Sattuneesta syystä kyseinen on siis ex: Kyllä nainen kuiteski MIEHEN rinnalleen tarttee eikä mitään nillittävää "kotihirmua" :)

:laugh: :laugh: sori, mut on pakko...

^Anteeksi aivopieru, vastauksessani ei ole siis kyse teemalla "asiasta toiseen" vaan juurikin topicciin liittyen,
Pardonne Moi <3

No näin mäkin ajattelin, että kai tää juurikin liittyy aiheeseen. Ehkä se litsari olisi kuitenkin riittänyt... olen kokeillut sitä ennen, mutta se ei tehonnut. :( Mies vaan tulkutti, että mulla on joku ongelma väkivallan suhteen. No ei se ole mikään ongelma, jos sen sillä saa hiljaiseksi :saint:

Miehen kanssa oli tänään vähän riitaa. :ashamed: Meillä on kaikki periaatteessa ollut elämässä ihan hyvin, mutta mies on ihan KAUHEE nalkuttamaan. Aina jaksaa napista mun ulkonäöstä, kodin siisteydestä, kaikesta, klak klak klak klak. Aina saa kuulla sitä napinaa. Ja kun mä en mielellään riitelis. Mä en jaksa kun se tulee tuohon tulkuttamaan ja aikoo päätään vaan kokoajan. Sanoin sille, että pidä nyt se leipäläpes kiinni tai se muurataan kiinni, mutta ei, jatkaa vaan... klak klak klak klak.

Niin mä sitten otin, ja tinttasin sitä hackmannin valurautaisella paistinpannulla päähän. Aika pahan näköiseksi se meni. :/ mutta oli ainakin hiljaa :whistle:

?

kamalan kaliita nuo uudet pannut, toivottavasti ei ihan pilalle mennyt osumasta :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
?

kamalan kaliita nuo uudet pannut, toivottavasti ei ihan pilalle mennyt osumasta :o [/quote]

No ei, pannu on kyllä ihan OK. Raskashan se oli huitoa :/ Mutta pannu ok. miehen naama ei. Omatunto kolkuttaa :ashamed:

naama parantuu kyllä :D

No niin kyllä parantuu. :whistle: minulla siis oli oikeus käyttää väkivaltaa kun ukko riittävästi natkutti? :saint:

en mä nyt sanois että oikeus, kun ei ollu oma terveys kyseessä.
toivottavasti nyt molemmat opitte jotain tapahtuneesta :wave:

No niin kyllä parantuu. :whistle: minulla siis oli oikeus käyttää väkivaltaa kun ukko riittävästi natkutti? :saint:

No tota mun pannua kohtaan se ainakin oli väärin :/ Tai kyllä mä ymmärrän tehneeni miehelle väärin, mutta mun pointti oli se, että kun toinen natkuttaa ja natkuttaa, niin saako sitä huitasta?

No tota mun pannua kohtaan se ainakin oli väärin :/ Tai kyllä mä ymmärrän tehneeni miehelle väärin, mutta mun pointti oli se, että kun toinen natkuttaa ja natkuttaa, niin saako sitä huitasta?

eihän sitä sais huitasta, mutta nyt se on myöhästä miettiä. jäkätä takasin enskerralla.

Yhteistyössä