Teinkö oikein??

Jätin mieheni 9vuoden seurustelun ja kahden lapsen jälkeen. Suhteemme on ollut jo pitkään vaikeaa. Tapeltiin jatkuvasti ja yritettiin aina sopia ja jatkaa, mutta ei se oikein tunnu onnistuvan. Miehelläni oli nimittäin taipumusta hakata minua humalassa :'( kerta toisensa jälkeen annoin anteeksi ja aattelin että kyllä se siitä lopettaa. Mutta eipä se siitä taipumuksesta eroon pääse :headwall: Ja kun olen ruvennut tarkemmin tunteitani tutkiskelemaan niin huomasin, että en enää rakasta miestäni niin paljon kuin ennen. Tunteeni on vaan viileneet :ashamed: oiskohan syynä tuo lyöminen :headwall: Nyt vaan on niin paljon kaikkea mitä pitää järkätä..asunto asiat ja kaikki tällänen. Jospas saisin jostakin voimia jaksaa....ja tarvitsisin jonkun ihmisen puhumaan minulle järkeä..ettei mieheni pääse taas luikertelemaan sydämmeeni tai jotain.......monesti on eroa mietitty ja sitten tyhmä minä otan sen aina takaisin...ja sama ralli vaan jatkuu..... :headwall: Nyt tarvitsisin vaan jostakin voimia ja että pysyn päätöksessäni :ashamed: Olisi kiva jos ees joku jaksais tämän lukea... :'(
 
Ota yhteyttä kuntasi sosiaalitoimen ja sitä kautta asiat alkavat hoitua, muista että myös lapsesi kärsivät miehesi pahoinpitelystä vaikkei mies heitä suoraan hakkaisikaan. Mutta huonona mallina olet lapsillesi jos sallit kodissasi väkivallan,poika oppii lyömään ja tytär alistumaan ja ottamaan turpaansa, näin kärjistäen. Et todellakaan ole ensimmäinen ja vimeinen nainen jolle on näin käynyt. Voimia kovasti ja tiedäthän että myös oma miestä vastaan voi nostaa pahoinpitelysyytteen. Toivottavasti olet käynyt lääkärillä ja on dokumenttia jäljistä ja vammoista, se auttaa sinua halutessasi saamaan yksinhuoltajuuden.
 
Teit oikein! koita jaksaa päätöksessäsi...pyydä apua ystäviltä, sukulaisilta. kenenkään kynnysmattona ei pidä olla! vaikka kuinka humalassa on niin MIKÄÄN EI OIKEUTA LYÖMÄÄN!!!!! on olemassa naisten tukilinjan ilmainen puhelin johon voi soittaa ja puhua, niillä on kokemusta tälläisestä ja osaa varmaan neuvoa kuinka eteenpäin! Muista että jossain vaiheessa tilanne tulee pahentuu vaikka kuin mies lupaisi mitä...kun kerran lyö niin lyö toisenkin! Voimia ja jaksamisia sulle! ja tosi iso hali! :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä