Teinkö oikein kun vein kaikki hiekkalelumme pois taloyhtiön yhteisestä lelujen säilytys paikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästyin olemaan kiltti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästyin olemaan kiltti

Vieras
Kyllästyin olemaan kiltti, saa lainata.
Kukaan ei koskaan palauta ja siitä vaikka kuinka sanot niin sama vaan jatkuu.
Nyt vein siis aamusta meidän kaikki hiekkalelumme pois tuosta laatikosta jossa nuo kaikkien hiekkalelut sai olla (ei siellä ollut muiden kuin meidän vaikka tilaa olisi ollut)
Nyt sitten yksi mamma
avautui kuinka nyt heillä ei ole leluja ja tahallaniko kiusaa teen kun lasten lelut olen vienyt pois.

Voi elämä. Jos ne on teidän, ei kukaan kiellä niitä pois viemästä. Itse varmaan tekisin niin että ostaisin sinne jonkun muutaman euron hiekkasetin jota kaikki voisi käyttää, jos joillain on todella niin tiukkaa ettei saa hiekkaleluja ostetuksi. Kirjoittaisin johonkin että yhteisiä, elä varasta vaan palauta paikoilleen jotta muutkin saa näillä leikkiä.

Kai he tiesi että ne on teidän leluja? Ettei luullut yhteisiksi?

Leluissa luki meidän nimi. Tiesi ihan varmasti että ne on meidän. Olin jotenkin :O :O kun tuo mamma-äiti tuli minulle avautumaan joten siksi ihmettelin ja kirjoitin tänne

Niin, tiesikö tuo äiti että ne lelut olivat teidän leluja? Ettei tosiaan luullut, että ne olivat taloyhtiön jotain yhteisleluja? Jos tiesi, niin täytyy sanoa että harvinaisen tyhmä ja törkeä mamma.

Tossa vaiheessa olisin kysynyt, että kerropas yksi syy miksi en saisi tehdä itse ostamilleni tavaroille ihan mitä tykkään.

Mä olisin sanonut ystävällisesti, että minusta olisi mukava antaa meidän lelujen olla siellä kaikkien käytössä, mutta koska lainaajat eivät niitä palauta, vien ne takaisin sisälle. Turha kenenkään on valittaa jos omat lelusi viet pois, mutta ehkä hän ei tiennyt, että ne olivat teidän, vaan luuli että ne on jotain yhteiskäyttöön ostettuja.

Itse olisin vienyt pois heti kun huomaisin ettei niitä palauteta eikä tarvisi miettiä teenkö oikein vai väärin. Jos joku lainailija siitä avautuisi sanoisin vaan suoraan että vein pois koska niitä ei olla palautettu asiallisesti.

Meidän omat hiekkalelut on lastenvaunuvarastossa. Ollaan rapun ainoa "hiekkalaatikko-ikäinen" perhe ja ollaan sanottu alakerran naapureille että heidän lapsenlapset saavat vapaasti lainata noita. Koskaan ei ole ollut ongelmia palauttamisten kanssa.

[QUOTE="aloittaja";28502771]Leluissa luki meidän nimi. Tiesi ihan varmasti että ne on meidän. Olin jotenkin :O :O kun tuo mamma-äiti tuli minulle avautumaan joten siksi ihmettelin ja kirjoitin tänne[/QUOTE]

No mitä sanoit sille?

[QUOTE="tiina";28502780]Tietysti teit oikein. Mitäs vastaist tälle mammalle?[/QUOTE]

Tuli niin puun takaa tämä koko juttu että olin kirjaimellisesti :O
Koetin siinä änkyttää jotakin järkevää että nehän on meidän ja olen kyllästynyt noukkimaan niitä ja jotakin siinä sopersin :(
Leluissa siis luki kaikissa meidän nimi, tuo säilytysloota jonka taloyhtiö hommasi siksi ettei lelut ole pitkin pihaa on vain taloyhtiön
Pehmustelaatikko COVENTRY 117x58x45cm | JYSK

[QUOTE="aloittaja";28502771]Leluissa luki meidän nimi. Tiesi ihan varmasti että ne on meidän. Olin jotenkin :O :O kun tuo mamma-äiti tuli minulle avautumaan joten siksi ihmettelin ja kirjoitin tänne[/QUOTE]

Jätä valitukset omaan arvoonsa, et tehnyt mitään väärin. En ymmärrä miten jollain on pokkaa valittaa, jos kerran tiesi että lelut on teidän. Jos se tai joku muu vielä tulee valittamaan, niin sanot vaan uudestaan, että veit teidän omat lelut siksi pois, ettei niitä koskaan palautettu lainaamisen jälkeen :)

Olisit kysynyt, miksei sen lapsilla ole omia leluja ja onko sillä muutenkin tapana käyttää toisten omaisuutta, lupaa kysymättä. Vai onko niin köyhä, ettei ole varaa ostaa lapsilleen paria lapiota ja muoviämpäriä.
Jos noin on, olisin antanut paikallisen sossun yhteystiedot.

[QUOTE="aloittaja";28502819]Tuli niin puun takaa tämä koko juttu että olin kirjaimellisesti :O
Koetin siinä änkyttää jotakin järkevää että nehän on meidän ja olen kyllästynyt noukkimaan niitä ja jotakin siinä sopersin :(
Leluissa siis luki kaikissa meidän nimi, tuo säilytysloota jonka taloyhtiö hommasi siksi ettei lelut ole pitkin pihaa on vain taloyhtiön
Pehmustelaatikko COVENTRY 117x58x45cm | JYSK[/QUOTE]
Etkö olisi voinut viedä leluja pois jo siinä vaiheessa, kun huomasit, ettei niitä palauteta ja makaavat pitkin pihaa. Nyt loota ostettiin ihan turhaan.

Yhteistyössä