Teinit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ais

Vieras
Olin viime yön selviäimisasemalla päivystymässä. Tein siitä aloituksenkin, jota en löytänyt enää tänään..
MIssä teidän teinit oli viime yönä, missä kunnossa, milloin tulivat kotiin.

hain omani autolla 23.00 sovittuun aikaan kotiin, iloinen hauskan illan vietänyt selväpäinen teini istui mun autossa.
juoksi aamulla 8km lenkin ja nyt saunan jälkeen menossa nettiin pelaan .. kotona

Olin viime yön selviäimisasemalla päivystymässä. Tein siitä aloituksenkin, jota en löytänyt enää tänään..
MIssä teidän teinit oli viime yönä, missä kunnossa, milloin tulivat kotiin.

Ihan kotona kuopuspoika, ikää 16vee. Nyt on kaverinsa täällä meillä, just joivat kahvit ja söivät tekemiäni sämpylöitä.
Toki väliin pyörivät kaupungilla, mutta aina tullut ihan ajoissa kotiin. Ei meillä kyllä kotiintuloaikoja ole, tulee vain ajallaan.

minun lapseni ovat 15.v ja 17.v. He ovat kaupungilla kavereiden kanssa, tulevat kotiin kello 3. Minua se ei haittaa, sillä annan lapsieni pitää hauskaa kun ovat vielä nuoria.

Meidän teinipojat (14- ja 16 vuotiaat) olivat eilisillan ja koko yön kotona, selvinpäin tietenkin. :)
Vanhempi pojista ei koskaan edes harrasta "kylillä luuhaamista". Nuorempi käy kavereiden kanssa "kylillä", mutta tulee aina ajoissa kotiin, viikonloppuisinkin yleensä 21.00 mennessä. Muutaman perjantaina on tullut vasta" 22.30, kun on ollut nuorisokahvilassa. Selvinpäin on ollut joka kerta kotiin tullessaan. :)

Yhteistyössä