Teinipomo ohjelmasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 63788
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

63788

Vieras
Kuka on katsonut tuota, Suomen versiota? En tiedä onko tälle jotain ketjua mutta Yle Areenasta löytyy toi. Katoin tota ja huh huh.. Toi teini on ihan lellitty. "mä haluun iphonen, vaikka vasta sain uuden puhelimen, haluan sen siks että muilla ei ole sitä" tuollasia perusteluja.. Ja ei tuo toinenkaan lapsi taida olla kovin hyvin kasvatettu, ruokapöydässä huutelee "antakaa mulle heti ketsuppii!" sen sijaan että nätisti pyytäisi kertaakaan.. Ja ruokajuomana, sokerimehua...

Onko siitä suomalainen versio? Alan heti katsoa! Oon katsonut sitä norjalaista, ihan huippu. Onhan ne aina aluksi sellaisia just, että "mä ostan iPhonen" mutta kaikki katsomani ovat kyllä enimmäkseen ihan järkevästi homman hoitaneet alkurepäisyjen jälkeen.

Itsekin tosin juon ruokajuomana sokerimehua :D

Onko siitä suomalainen versio? Alan heti katsoa! Oon katsonut sitä norjalaista, ihan huippu. Onhan ne aina aluksi sellaisia just, että "mä ostan iPhonen" mutta kaikki katsomani ovat kyllä enimmäkseen ihan järkevästi homman hoitaneet alkurepäisyjen jälkeen.

Itsekin tosin juon ruokajuomana sokerimehua :D

mäkin kurkkasin just suomiversioo. :) aika hurjalta vaikuttaa mut toivottavasti jotain järkee tulee tolle tytölle rahankäyttöön.
ja juon mäkin joskus mehua ruoan kanssa et siitä ap kilahti vähän turhaan, ei noikaan varmaan koko ajan mehua ryystä :D

Toi on aika selkeästi käsikirjoitettu sarja, sen alkuperäisen perusteella. Jokainen jakso etenee samalla kaavalla. Jokaisella nuorella on ollut joku kallis juttu jonka ostamisesta jankuttavat koko jakson (iPhone, läppäri, merkkilaukku tms) mutta jakson lopussa kaikki ovat "oppineet" ottamaan vastuuta eivätkä sitten ostakaan sitä kallista juttua.

Yhteistyössä