V
Vihreä valo
Vieras
Mä olen nyt vähän hölmistynyt, enkä tiedä mitä tehdä. Miehellä, jonka kanssa olen seurustellut muutaman kuukauden, on kolme sukulaistyttöä jotka on kasvattanut pienestä lähtien. Kaksi tykkää jumalattomasti musta, mutta yksi vihaa niin paljon että on mieluummin syömättä kuin syö minun tekemää ruokaa. Veipä kaikki tavaransakki miehen tyköö pois kun ei kuulemma tule enää koskaan. Koitin ottaa juttuihin mukaan, ikäeroa meillä on 12 vuotta, enkä koita olla äiti vaan kaveri kuten muillekkin tytöille. On perustellut vihansa sillä että en ensimmäisellä kerralla puhunut hänelle kun hänet näin (oli kyse juhlista missä miehenikin tapasin ensimmäisen kerran enkä juuri puhunut hänenkään kanssa).
Miten saan yhteyden tyttöön? Miten toimitaan kiukkuavan teinin kanssa? Olen antanut hänen olla, antanut kaiken mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta harmittaa kun on kuitenkin tärkeä miehelleni...
Miten saan yhteyden tyttöön? Miten toimitaan kiukkuavan teinin kanssa? Olen antanut hänen olla, antanut kaiken mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta harmittaa kun on kuitenkin tärkeä miehelleni...