Teinin valehtelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

**

Vieras
on jäänyt useamman kerran nyt kiinni. Kun yritän asiasta keskustella, se on hemmetin ylimielisenä ja heti puolustuskannalla ns. vastaan mäkättämässä :P

Rasittavaa... valehtelee mm. olleensa koulussa vaikka ei ole. Ja muutakin, kunhan pääsisi kuin koira veräjästä. Sanon että tuollaisissa asioissa jää aina kiinni mutta ei se tunnu tajuavan sitä... mitä teen?!

(rangaistus on asetettu lintsaamisesta)

järeet aseet käyttöön. älä ainakaan anna jatkaa sen sillä linjalla. Hän on vielä kuitenkin alaikäinen, joten sulla on valta päättää hänen asoistaan VIELÄ!

täytyy myöntää et olin ite teininä välillä kova lipsauttelemaan niitä valheita...

itelläni ei ainakaan toiminu mikään huutaminen, koska oon kova puhumaan takasin. ei ollu ensimmäinen eikä miljoonas kerta ku porukat huutaa yhteen ääneen pallo punasena mulle ja mä vaan lunkisti sanon jotain takasin.

mut siis myöskään puhelinta ei kannata ottaa pois (varsinkaan jos se on muksun itse ostama). syynä erityisesti se et mistä sen sit saa kiinni jos se on jossain? eihän muksu välttämättä vastaa, mut sen jälkeen sit kotiarestiin ton asian takia.

valehtelun takia voi ottaa yksitellen tietokneenkäytön, oven + mitä muita vastaavia muksulla on.

lintsaamisesta kotiarestiin. ja sen kotiarestin on sitten pidettävä. koska jos laittaa muksun kotiarestiin ja silti esim kaverit saa tulla käymään tai et 2 viikon kotiarestista viikon jälkeen saa mennä shoppailee kavereiden kanssa ni ei se toimi. ja siinä vaiheessa vaan vanhemman auktoriteetti pienenee..
kannattaa ottaa esim 1vko jokaista lintsattua päivää kohti ( vaikka lintsais vaan sen viimisen tunnin ni silti 1 vko) ja sit jos puolessa välissä ekaa viikkoa lintsaa taas ni uus viikko ei ala suoraan vaan heti ensimmäisen viikon jälkeen...

selitin nyt vähän sekavasti mut nää on toimiviksi koettuja keinoja. kerrohan toki jos kokeilet ja kuin toimii teillä?

Yhteistyössä