Teiniäidit sarjasta

  • Viestiketjun aloittaja mutsimutsi
  • Ensimmäinen viesti
mutsimutsi
Katselin tässä areenalta kyseistä sarjaa ja jäin miettimään että onko se Sarita raskaana? Siinä jaksossa missä hän oli katkolla näytti että masu pömpötti.
 
Wieruus
Itse kiinnitin huomiota viime jaksossa siihen että demin keittiössä ei ollut ruokapöytää vaan se oli viety olohuoneeseen. Onko se aina ollut siellä vai nyt siirretty noiden synttäreiden takia?!?
 
"Katja"
Mua häiritsi Demin tapa "siivota". Niin hitaasti nosteli jotain kirjekuoria ja papereita pinoon, että varmaan tolla tyylillä menee päivä kämpän siivoamiseen. :)

Roosan juttu dynamiitti-kalakaverista oli myös aika erikoinen. :)

Sanna on aina yhtä iloinen ja aurinkoinen!
 
Wieruus
Toinen juttu mitä jäin miettimään oli se Ile. Onko se töissä vai minkä takia se nukku pitkään vaikka oli tiedossa että on paljon tekemistä ennen synttärijuhlia? Tarkoitan siis ettei heränny aikasemmin auttelemaan.
 
jdhd
Mä todellakin toivon että se sarita ei ole paksuna..ja juurikin parin edellisjakson aikana hämmentänyt se maha, viimeisimmässä käveli äitinsä kanssa kaupungilla silleen "raskaana vaappuen" :D jos ymmärrätte mitä meinaan.. Kylmät väreet vaan tuli siitä miten puhui pojastaan, että "asunto näyttää nyt kodilta kun ei ole niklaksen tavarat enää vaan vein varastoon" tms ja ettei ole aikomustakaan haluta lastaan takasin vaikka koettaa "parantua".. Ok ihan ymmärrettävää ja varmaankin sille lapselle parempi kun tää "äiti" tiedostaa ettei pysty huolehtiin hänestä mutta silti vähän kylmästi/ilman katumusta puhui..ja entä mitenkä se epäilty uusi raskaus muka muuttaisi asioita? Et se uus lapsi ois ok mutta esikoista ei aio haluta takaisin.. Pimeetä! (siis toiv.ei ole raskaana)

Sanna on ihana! Lempeä ja huolehtiva äiti, semmonen järkipäässä-tyyppi. Samoin se Roosa on kans tosi reipas, paljon kokenut ja hyvin pärjännyt vaikeasta tilanteestaan huolimatta ja ei hänen tyttärensä elämän ensiajat olleet varmaasti tuoreelle äidille helpoimmasta päästä oli teini ja yh tai sitte ei. Demi on jotenkin naiivin oloinen "lässyttäjä" mutta sydäntä lämmittää hänen ja lapsensa touhut, ihan selkeästi onnellinen ja rakastettu lapsi hänellä.
 
"Bigmomma"
sanna on ihana! Samoin roosa! :)
Demin koti oli järkyttävässä kunnossa ja mies makaa keskellä päivää ja vieraita tulossa, jotenkin kuvottavia..
samoin tämä lapsensa menettänyt..huhhuh
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
hmmmm
Tykkään eniten Sannasta, ihanan oloinen ihminen. Roosasta tykkäsin ensin, nyt sekin on alkanut ärsyttää, puhuu vaan koko ajan eikä anna muille suun vuoroa. Tai semmonen ajatus itsellä tuli mieleen kun näin sen siellä terassilla kaverinsa kanssa. Voi olla että oli vaan leikattu tyhmästi.
 
vie ras
Mä tykkään eniten Demistä,ihana ajatteleva ja vastuuntuntoinen nuori. Onko demdem Demi? Ile myös vaikuttaa symppikseltä.
Sannasta pidän myös,lempeä ja huolehtivainen.
 
Tykkään eniten Sannasta, ihanan oloinen ihminen. Roosasta tykkäsin ensin, nyt sekin on alkanut ärsyttää, puhuu vaan koko ajan eikä anna muille suun vuoroa. Tai semmonen ajatus itsellä tuli mieleen kun näin sen siellä terassilla kaverinsa kanssa. Voi olla että oli vaan leikattu tyhmästi.
No oli varmaan leikattu noin siksi,että Roosaahan se dokkari seuraa.Ja ehkä se kaveri ei halua, että hänen asioitaan ruoditaan sitten täällä palstoilla, kun hän ei kuitenkaan ole mikään sarjan seurattava henkilö.

Ohjaaja on voinut vaikka ehdottaa, että "puhuisittekste nyt vaikka siitä millasta Roosa sun mielestä on olla teiniäiti" (tai "siitä isyysjutusta") tai mitä siinä nyt olikaan keskutelun aiheina... Ei se ohjaaja niitä koko päivää/iltaa kuvannut ja sitten leikannut jotain kivaa mukaan, vaan ehkä kuvasi jonkun puolisen tuntia sellaisia aiheita, mitkä ovat dokumentin kannalta kiinnostavia.

Koska yksi jakso kestää vaan tietyn ajan ja yhtä henkilöä näytetään vain tietty aika, on sen kaiken oltava periaatteessa kiinnostavaa. Siksi dokkarissa ei näytetä minuuttikaupalla kun vaikka Roosan kaveri selittää, mitä kivaa on löytänyt Hennesistä, tms. vaan keskitytään siihen, mitä dokkarin päähenkilöt sanovat.
 
"Jeps"
Demi olet kyllä mukavan ja fiksun oloinen nuori nainen! :) Oot symppis! :) Ihanan rento elämänasenne sulla ja miehelläsi, Viimalla on hyvä pohja elämälle kanssanne. Turhaan varmaan sanon, mutta jatka omana itsenäsi! :)
 
"Tiitu"
Saritan vaappuminen kaupungilla johtui luultavasti vain painavasta, isosta laukusta perseen päällä.. mutta se vatsa on kyllä outo! muuten niin hoikka ja sitten sellainen vauvamaha.. tovottavasti ei nyt odota toista hoidettavaa mummille! :(
 
[QUOTE="hmm";29402598]Saako kysyä, että eikö ala kyllästyttämään tuo "teiniäidin" leima? Eikö olisi kiva olla vain äiti?[/QUOTE]

Noo, kyllä ja ei! Ei aiemmin kyllästyttänyt, mutta sarjan myötä on alkanut vähän puuduttaa :D
Toisaalta olen saanut myös hirveästi kommentteja tyylillä "Ihanaa kun olet mukana, murrat stereotypioita teiniäideistä" tms :) Ne ovat aina niin ihania ja piristäviä, että ei haittaa ollenkaan olla "se teiniäiti" :D

Kiitokset kaikille ihanista kommenteistanne ja hyvät uudet vuodet!
 
Wieruus
Oon itekseni naurekellu itelleni, että miten tyhmiin asioihin sitä kiinittää välillä noissa ohjelmissa huomiota.
Ei se inttiaika oo niin hirveetä kuin nyt tuntuu, niillä on niin paljon lomia sieltä että ette huomaakaan kun se jo loppuu ja on ohi.
 
[QUOTE="sunny";29402725]Hyvin se menee. Mun exä oli 9kk intissä. Aluksi tuntui tosi vaikeelta.
onneksi oli työpaikka (lapsia ei ollut)
Sai tehtyä paljon töitä, ja näki samalla kavereita.
Jotkut vapaat viikonloput vietin kavereiden kanssa ulkona tai leffassa.
Jossain vaiheessa aika meni ihan siivillä.
Hyvin sä pärjäät :)[/QUOTE]

Mua ei muuten huolettais, mutta mulla on neljät yo-kokeet helmi-maaliskuussa! Se on ainoa mikä ahdistaa ajatuksena ihan hirveästi, mä tahdon suoriutua niistä hyvin :whistle:

Kiitos tsempeistä :)
 
Demi veti taas pisteet kotiin :)

Ihan paras oli se kommentti siitä, miten oli päättänyt tehdä kaiken itse, ilman apua...mutta ettei se sitten ollutkaan järin hyvä idea :D Ihanan rento ja suora ihminen :)

Roosastakin pidän edelleen ja Sannasta.

Ja Saritakin preppasi...meinaan, että vaikka hänen tilannettaan en kyllä mitenkään ymmärrä, niin hienoa, että pystyy edes siinä määrin lapsensa parasta ajattelemaan, ettei ensisijaisesti suunnittele ottavansa lasta enää takaisin kotiin.
 

Yhteistyössä