teini tumputtaa toisten perheenjäsenten läsnäollessa huoneessaan

  • Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"hämmentynyt"
ja suuttuu, jos sinne menee häiritsemään. Onko ihan normaalia, että sellaiseen aikaan tumputellaan, kun muu perhe valveilla ja voi mennä yllättämään huoneeseen koska vaan :O
 
[QUOTE="hämmentynyt";29199833]ja suuttuu, jos sinne menee häiritsemään. Onko ihan normaalia, että sellaiseen aikaan tumputellaan, kun muu perhe valveilla ja voi mennä yllättämään huoneeseen koska vaan :O[/QUOTE]
En ymmärtänyt viestiä. Teini tumputtaa muiden läsnäollessa, miksi hän suuttuisi siitä, että sinne huoneeseen tulee vielä joku lisää?

Ja ei, muiden seurassa runkkaaminen ei ole ihan perusmeininkiä. Sano pojalle, että ajaa ensin teidät ulos huoneestaan ja pistää oven kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On se normaalia teinitouhua ap että huoneessaa tumputtaa. Opetelkaa te tavoille ja koputtakaa. Kenenkään huoneeseen ei mennä yllättäen. Minäkin sen jo opin lapsena ja samaa opetetaan tuolle pojalle. Eihän teini teidän läsnäollessa sitä tee jos on huoneessaan.
 
"Koti-äiti"
Meillä loppui pilin räpläys kun huusin että "MÄ LEIKKAAN SEN SAKSILLA IRTI JOS SUUTUTAT VIELÄ JEESUKSEN!"
Sitten rukoilimme hieman ja poika lupasi olla enää saastuttamatta itseään.
 
vierailija
Itse ainakin tumputan huoneessani ja vanhemmat monesti onnistuu tulemaan just silloin paikalle koputtamatta tietysti. En enää ees suutu. Ovat nähneet nii monta kertaa et ei haittaisi vaikka olisivat koko ajan katsomassa.

M16
 
vierailija
Itse ainakin tumputan huoneessani ja vanhemmat monesti onnistuu tulemaan just silloin paikalle koputtamatta tietysti. En enää ees suutu. Ovat nähneet nii monta kertaa et ei haittaisi vaikka olisivat koko ajan katsomassa.

M16
Minunkin vanhemmat tulivat koputtamatta huoneeseeni, kun vielä asuin porukoilla ja usein sattui olemaan just se hetki ku mä tumputtelin pelituolilla :( ei se enää muutamana viimeisenä vuotena nolottanut ennemminkin suututti ja joskus ku vain jaksoin siirsin jonkin tuolin oven kahvan alle ettei sitä saanut auki :D nyt asun tyttöystävälläni eikä enää tartte tumputella nii usein ja silloinkin tyttöystävä saa olla samassa tilassa ja vanhemmilla ei ole avaimia joten ei pääse häiritsemään

M19
 

Yhteistyössä