V
vierailija
Vieras
Minun ensikosketus seksiin tapahtui mummolan ullakkohuoneessa, kun olin 12 v. Vietin kesäni mummolassa jonne tuli myös isäni siskontyttö eli serkkuni joka oli minua vuoden vanhempi. Nukuimme siskonpedissä ja iltaisin juttelimme niitä näitä. Yhtenä iltana serkkuni alkoi kyselemään seksistä, onko minulla koskaan pippeli kovana ja mikä sen saa kovaksi. Kaikki oli minulle uutta ja siinä oli kielletyn hedelmän makua. Serkkuni kysyi, että näytänkö kovan pippelini jos hän näyttää tissit ja pimpin? Tottakai suostuin ja hetkessä molemmat olimme alasti. Serkkuni opasti minua, että hänen pimpistä tulee liukas samalla tavoin kun pojilla alkaa seisomaan. Kysyi onko hän nyt liukas ja hän otti kädestäni kiinni ja vei sen pimpilleen ja käski ojentaa keskisormea ja painoi sitä itseään päin. Tunsin limaisuuden ja liikutin sormea jolloin serkkuni sanoi sen tuntuvan hyvältä. Seuraavassa hetkessä hän oli jo kiinni jöpöttävässä pippelissäni ja kysyi tiedänkö mitä tarkoittaa runkkaus? Luulin tietäväni ja serkkuni liikutti kättään kovettuneella pippelillä ja sanoi että tätä se on ja kun tarpeeksi kauan tekee niin tuntuu hyvältä. Pyysin tekemään ja jonkinlainen hyvänolontunnetta tunne tuli mutten muista että olisin saanut siemensyöksyä.
Tätä anatomian opettelua jatkettiin koko loppu loma aina iltaisin
Tätä anatomian opettelua jatkettiin koko loppu loma aina iltaisin