Teineistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N24

Vieras
Nykyään liikkuu niin paljon sitä että nuoret tytöt hakeutuvat vanhempien seuraan, ja miehet kuolaavat ihan innoissaan.. Onko tosiaan niin että miehet menevät mieluummin sänkyyn jonkun 16-17vuotiaan, kuin esim 19-23 v kanssa??

no tiedä häntä. kai niitäkin on . itse olen 33 ja vientiä piisaa, nurempien, ikäsieni ja vanhempien heppujen keskuudessa.
mutta kaikki taplaa tavallaan, toinen nuorempaa toinen vanhempaa..
16 on kyllä kohtuuttoman nuori 40 hepulle... mielestäni.

nyknuoret on rohkeempia ja uskaltavat olla aikuisten seurassa ja näyttää molemmat tunteensa paremmin kuin aiemmin...Sekstailla voi niin vanhemmat miehet nuorempien naisten kanssa ja toisinpäin... Itse olen 35 ja pidän jos nainen treenannu olipa sitten ikä mikä tahansa...Näyttää olevan hyvä ja toimiva yhtälö(lihakset kunnossa jne).. Itse olen kokeillu monen ikäisten kanssa,en tosin alaikäisten... Parasta tietty jos kemiat toimii ns.lopputuloksen kannalta...

Nuoriso opetetaan huoraamaan jo 12-13v . 20 ikäisenä on oltava jo ainakin 40-60 sänkykumppania tai on tiukkapipoinen mammantyttö joka ei sovi porukkaan. Perse tulee olla jaettu sataan osaan jo ennen 30 ikävuotta. Ei väliä minkä ikäisiä äijiä, on totuttava kaikkeen. 25 kesäisenä loppuunkulutetut naisenkuvat on venytetty lerpalleen kaikilla markkinoilla olevilla vempaimilla dildoista persereikäparruihin. Se mitä jäljellä on, tyrkyttää sitten itseään avioon jollekin jossakin vaiheessa ja joku onneton tyytyy jätteisiiin.

Tosiasia on että monet ""pikkupillut"" teinitytöt ehdointahdoin hakeutuvat vanhempien miesten seuraan, tyyliin: 13v tyttö ja 22v ""idiootti""....jne (sitä hinkataan persettä ja oikein kerjätään mulkkua, kun halutaan leikkiä aikuisempaa kun ollaan ja pelkäämättä seurauksia, lapsi kun luulee ""ettei mulle voi mitää pahaa sattuu""....)

Meininki on nykyään se, että sä et oo ollenkaan kova misu, ellei sulla oo 10 vuotta vahempaa Jätkäkaverii rinnalla (johtuiskohan kaikki tyttölasten tuvattomuuden tunteesta, eli kun ei vanhemmat enään tänäpäivänä edes, hyvä kun tietää että heillä edes on lapsi).
Kaiken kukkuraksi se maailman ihanin 10v vanhempi ""Jätkäkaveri"" olikin vaan se joka tuli ja tyyliin väkisin otti (ensin tietty selitellen kaikki tarinat ikuisesta rakkaudesta) ja kun on pillunsa saanut niin heivaa sitten helvettiin....

Sääliksi tosiaan käy näitä tänpäivän tyttölapsia, ne kun ei ajattele yhtään päätään pitemmälle ja monesti kun vielä ekaks vedetään pää täyteen jos sit millä aineilla, niin vola!

Mut se on kans pakko sanoo, et ei näil ""jätkäkavereillakaan""
oo ihan kaikki ruuvit kohdallaan, sillä kunnon kotikasvatuksen saanut ja ihminen jolla on omatunto sekä sydän paikallaan ei tee noin, eli ""jätkäkaverit"" löytää ennemmin tai myöhemmin ittensä vankimielisairaalasta, ellei jo sitä ennen joku terve ole ottanut henkeä tällaiselta tyypiltä pois!

Vanhemmat joko ryyppää ja rällää ja lapset on pantu viikonlopuksikin tieltä ruotsinlaivalle tai sitten ne on omilla menoillaan ja matkoilla mutta lapsista ei välitetä enää. Avain kaulaan 5v:lle ja raitille. Ollaan ylpeitä kun ne on niin itsenäistyneitä, että likatkin osaa jo 13 vuotiaana pilluaan namusedälle tyrkyttää. Tässä on tulos kun katselee mitä teinit ja alaikäiset tännekin kirjottelee aamusta iltaan. Lasten on pakko yrittää olla mahdollisen aikuismaisia jo pieninä koska heistä ei vanhemmat välitä ja toimeen on tultava jotenkin oli se sitten millasessa seurassa tahansa ja katunurkista nyt tietää mitä sieltä oppii. Nythän ne kirjoittaa tänne kaiken opitun!

Yhteistyössä